zaterdag 5 november 2016

8 november 2016

Er is er één jarig .. hoera hoera .. 
Anna mag 4 kaarsjes uitblazen, gefeliciteerd en maak er een fijne dag van. 


Ons nieuwe thema is een schot in de roos.
Mijn kleuters zijn weg van het boek 'Hennie de Heks'
En als we vandaag, net als Hennie gaan toveren met kleur,
zie ik enkel maar stralende snoetjes. 


Met ecoline bewerken we een vel nat papier.
Het lijkt wel echte toverkunst ! 
Nu nog een zwart heksenhuis én klaar ! 

Natuur in de kijker : Ergens achteraan in de tuin .. 
De tuin staat vol paddenstoelen en deze merel is er verzot op. 
Op zijn menu staat vandaag dus een uiterst lekker hapje "Champignon" 
Deze gevederde vriend van de natuur eet zijn buikje rond 
en de rest maakt hij met de grond gelijk. 
De vogels zijn ook niet meer wat ze geweest zijn, foei !  
Mooi om te observeren.
 

3 opmerkingen:

  1. Het is intussen 17.15 uur en ik ben nog aan het opruimen in mijn klasje, precies of er is een bom gevallen.
    Bovendien wacht me nog een stapel afwas.
    Het wordt/ is een lange dag en dan denk jij alleen aan fruitsla ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. PS : vanaf nu maak ik elke dag een verse fruitsla voor je klaar.
      Smakelijk !!

      Verwijderen