zondag 20 november 2016

22 november 2016


Rommel in de klas, koekendozen zijn verwisseld,
het bed is beslapen, koekjes liggen overal. 
In de badkamer vind je de afdrukken van Piet zijn handen
én een tekst : Kusje hier, kusje daar .. een zalig nieuwjaar ! Groetjes van de paashaas !
???????

Piet heeft de kleuters willen foppen.
We ruimen de rommel op en maken de slaapkamer in orde - opgeruimd staat netjes ! 
We laten een boodschap achter 'Geen rommel achterlaten aub'

(Juf Anne, vandaag mag jij schitteren als dienstmeisje in een klasse-hotel.
Vergeet je plumeau niet !!!) 


Rommel rommel rommel .. rommel overal !
Zonnecrème ?? 
Denkt Piet werkelijk dat hij nog in Spanje is ?! 
En zijn hotelkamer ? Een puinhoop !
Maar ik heb voor alles een oplossing - en juf Anne heeft voor alles een kostuum 😊
Het kamermeisje van dienst mét poetskar en plumeau !

En poetsen doet ze in stijl, mét hakken ! 
Op één - twee - drie is alles weer spic en span.
Na haar loopbaan in het onderwijs kan juf Anne zeker nog aan de slag
 in één of ander sterrenrestaurant.
Izabella schudt het deken op. 
Fran  steekt ook een handje toe, flink zo ! 

Bericht aan de ouders .. 

Jullie zijn fantastisch !! 
Alle (-op één na-) bevestigingen voor de deelname aan het sinterklaasontbijt zijn binnen.
Deze avond kan ik de bestelling opmaken.  
En wees maar zeker .. het wordt een ontbijt om nooit te vergeten. 

Dikke pluim .. maar deze keer is die voor jullie mama's en papa's.
Groetjes, 
Juf Tania



2 opmerkingen:

  1. Lieve juf Tania, aangezien jij het niet zag zitten om te poetsen en ik dit samen met mijn kleuters helemaal alleen moest doen..., zijn mijn kuisschoentjes versleten..
    ik verwacht dus nieuwe 'kuisschoentjes van Sint... met aandrang ! Uwen teergeliefden collega...XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ergens nog een paar schoenen gevonden in het poetshok mét stalen tip, is veiliger !!
      Ik breng ze morgen voor je mee. Je kan dan meteen mijn klasje ook eens afstoffen !

      Verwijderen