zondag 20 november 2016

13 december 2016


Beste volger(s),

In het grootste geheim werken we aan de voorbereiding van het kerstfestival. 
Vandaag zaten we werkelijk met de handen in het haar -
het lijkt wel één chaos -
dat betekent dat er nog werk aan de winkel is. 
Juf Stephanie doet wat ze kan in de les LO om het dansje ingestudeerd te krijgen. 
Maar zoals altijd .. alles komt goed, al is het na vele keren oefenen ! 

Tijdens de speeltijden worden de stembanden van ons Tandem-koor gesmeerd. 
We hebben immers een gezongen nieuwjaarswens voor jullie klaar. 
Het klinkt als muziek in de oren
 tot juf Anne zich in de debatten mengt 
en er plots gebrom ontstaat binnen ons kinderkoor.

Ook benieuwd ? Kom dan vrijdag een kijkje nemen en 
geef onze kleintjes een daverend applaus, 
want ze werken zich echt wel in het zweet
en dat applaus hebben ze echt wel dubbel en dik verdiend.

Wie zich nog in het zweet werkt, zijn juf Ilse en juf Stephanie. 
Zij hebben een opdracht van mij gekregen voor het grootouderfeest van januari (zal er snel zijn)
Wat het precies wordt, houd ik strikt geheim ..
maar het wordt leuk, zoveel is zeker. 
Ik weet dat ze me vervloeken .. maar collega's, het is voor het goede doel 😉  
Binnenkort zitten we gezellig samen om een evaluatie te maken 
en bij te sturen waar nodig. Ik kijk er al naar uit.  
Opgepast, ik heb nog een paar ideetjes .. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten