zondag 20 november 2016

15 december 2016


Alles wordt klaargezet voor het kerstfestival van morgen. 
Van 's morgens tot 's avonds zijn we druk in de weer 
met plannen, inrichten, teksten schrijven, muziek verzamelen,
drank aanbrengen, glazen spoelen enz.
Elk vrij moment wordt nuttig gebruikt. 

De werkgroep GO 75 ging voor een uitdaging : 
Verzamel 75 oude nieuwjaarsbrieven ! 
Onze oproep werd warm onthaald en de nieuwjaarsbrieven 
vonden hun weg naar mijn klasje. 
Helaas .. 
de vooropgestelde 75 stuks hebben we niet gehaald 
wel 57 mooie nieuwjaarsbrieven kunnen tentoongesteld worden.
De cijfers kloppen alvast maar jammer genoeg staan ze niet in de juiste volgorde.
Aan alle collega's en ouders die hun nieuwjaarsbrief uitleenden de voorbije weken :
Dank je !!! 

En dan was er nog .. juf Kelly .. 
Eén ding moet je weten, juf Kelly is een schat van een collega
maar vandaag lijkt ze wel een duiveltje .. 
Terwijl ik 57 brieven probeer te bevestigen aan een touw,
sleurt ze mijn werk tot 2x toe naar beneden. 
Ze mompelt iets van een sorry maar even later is het weer van dat .. 
Om knettergek van te worden, ik kan opnieuw beginnen. 
Gelukkig kunnen we het goed met elkaar vinden, dus vergeef ik haar onhandigheden van vandaag. 
Niet erg juf Kelly, maar een derde keer ... 😊


Omstreeks 17.00 uur begeef ik mij naar een volgende opdracht : 
"werkvergadering grootouderfeest."
In grote lijnen had ik de opdracht neergeschreven en 
twee collega's fungeren als uitvoerder van het project. 
Een eerste demo laat me echt versteld staan - 
ik vind het super-mooi !! 
Puik werk collega's .. fantastisch gewoon. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten