zondag 20 november 2016

22 december 2016

Kerstdiner in de Tandem, een warme traditie .. 
Juf Stephanie bewerkte al mijn kleutertjes .. vandaag heb ik een prachtig rendierklasje ..
maar waar is de kerstman gebleven ? 
Dus zet ik mijn kerstmuts op, we zijn compleet zo .. kerstman en rendieren !

En als het feest is, zijn we altijd in onze nopjes dus juichen we.
Oeps, daar gaat de kerstmuts van de juf. 
 En ik kan met zekerheid zeggen dat die struisvogelveren verschrikkelijk kriebelen.
 Juf Joke is zo jaloers op mijn muts dat ze deze even wil passen ..
'Gekocht bij de ontwerper van je tante koningin Fabiola de Mora ?? '
Precies om 12 uur -een magisch uur- gaat het kerstdiner van start.
Iedereen steekt een handje toe : 
onze zorgco juf Lien, de dames van het secreatriaat en de kleuterjuffen natuurlijk.
De tafels zijn schitterend versierd en de kleuters krijgen tafelbediening met de grootste glimlach.
Waar vind je nog zoiets ? 

 Prettig kerstfeest iedereen !
 Gezelligheid troef en een menu om duimen en vingers bij af te likken. 
 Ook juf Vera vindt onze menu fantastisch en smult haar bordje helemaal leeg.
Intussen krijgt ze gratis entertainment van mijn bengeltjes. 

Hier zijn ze dan, mijn bengeltjes .. 







Na het kerstdiner krijg ik een spontaan hartje van mijn kleine Anna 
-je weet wel, zo eentje zoals Dries Mertens steeds maakt na het scoren van een doelpunt- 
Ik ben vertederd .. lieve kleine Anna ! 
Tenslotte wensen we voor onze kinderen .. Vrede en alle goeds ..
Dikke smakkerd, 
Juf Tania Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten