zondag 3 juni 2018

4 juni 2018

ALL  FOR  FUN  AND  FUN  FOR  ALL ..
.. RED  TOGETHER  .. 

Het WK-voetbal speel je niet met 11 maar met 11 miljoen.
Moedig als 'onze kleine duiveltjes' zijn, gaan zij de komende weken de uitdaging aan.
Eén van de uitdagingen bestaat erin om een voetbalploeg te vormen met ouders .. op 15 juni speelt onze selectie een voetbalmatch tegen de duiveltjes van de Tandem. 

Wil je de afspraak met de geschiedenis niet missen, kom dan op 15 juni naar 
GO de Tandem - kleuterafdeling en ontdek of de kleuters geslaagd zijn in al de duivel-uitdagingen.
Bovendien verrassen de kleuters jullie op een spetterend WK-feestje in 
bar de Tandem en compagnie !

Vergeet je kandidatuur voor de selectie niet - in te dienen bij coach De Moor / K2 / GO de Tandem 
Wie in de selectie zit, zweert trouw aan de Fair Play zoals opgenomen in het Leerplan LO  .. 
- Passen de afgesproken spelregels toe en aanvaarden sancties bij overtreding (liefst zonder morren)
- Gaan positief om met winnen en verliezen 
- Verschijnen op het veld in tri-colore-outfit. 
Het feestgewoel start exact om 13.30 uur.
Graag zien we alle supporters eveneens verschijnen in de Belgische 3-kleur.

Samen maken we er een sportieve namiddag van. 
Van harte welkom ! 



Kennen jullie Red ? 
De mascotte van de Rode Duivels !

Red heeft een aantal uitdagingen voor de kleuters van de Tandem.
Lezen jullie even mee ?! 

Thema van het project : Red Together ! 


- Elke (groot)ouder / kleuter / leerkracht draagt een tri-colore outfit de dag dat de duivels in actie komen. Duik in je kleerkast en ga op zoek naar een zwart, een geel en rood kledingstuk. Laat je volledig gaan ! 

- Verzamel 10 verschillende WK-items en stel ze tentoon. Wie spulletjes heeft, kan ze bezorgen in de kleuterafdeling. 

- Tentoonstelling Russia 2018 - maak originele kunstwerken en bouw een onvergetelijke tentoonstelling op. 

- Maak een origineel WK-item

- Dompel de speelplaats onder in WK-sfeer

- Elke kleuter brengt een fluitje / toeter mee .. wij vangen de WK-dag luidruchtig aan // de juffen brengen een extra pijnstiller mee 😉

- Vorm een WK-ploeg met (groot)ouders en speel dé match van het jaar tegen de 'duiveltjes' van de Tandem !

Veel succes, 
Red Xxx  (en juf Tania natuurlijk) 






Deze morgen meldt Len zich aan mét koersfiets in mijn klas. 
Wat is hij trots op zijn "stalen ros" en natuurlijk werd de fiets het voorbije weekend duchtig getest. 
Mama Joke in het kielzog van haar jongste spruit ! 
Ze lijkt een beetje kribbig vandaag :  
Jij met je projecten ! .. krijg ik te horen. 
Ik bied weerwerk ..  
de Tandemtrappertjes zijn mijn alles en sport is fijn voor de lijn ! 
Len knikt - hij heeft het begrepen, nu mama nog 😉

Na mijn ochtendtoezicht aan de schoolpoort vliegen we er samen in.
Ook vandaag wordt er hard gewerkt aan een geschenk voor vaderdag
maar dit blijft alsnog 'staats'geheim. 
Emiel heeft een kleine opmerking : Juf, mijn papa is blij met een klein cadeautje hoor ! 
Ik zie het alweer groots, vrees ik ! 😊
Mijn kleuters kreunen en puffen - best lastig cadeautjes maken !

Paniek in de Tandem ! 
De kleuters komen me uit de klas halen - 
juf Nicole (onze kinderverzorgster sinds jaar en dag) smult van mijn bessen -
 Foei, juf Nicole ! 
Ze zien er heerlijk uit en ze zijn klaar om geoogst te worden
dus verwijder ik het net dat de bessen beschermt tegen de vogels en pluk.
Cas maakt meteen een fotoreportage met mijn I-phone van dit gebeuren - een stukje media dus.
Past volledig in het leerplan kleuteronderwijs. 




En dan gaan we proeven van zoveel lekker zomerfruit !
 Kleine lekkerbekken !! 
Dank je Cas voor de foto's.

Belangrijk bericht .. Belangrijk bericht .. Belangrijk bericht ..

Morgen 5 juni schoolreis, wij trekken naar 'la Pelouse' 
waar alles groen is ( .. het gras, de bomen, de kikkers .. 😉)
en waar het heerlijk vertoeven is .. 
 zelfs de kilometers die we afleggen, zijn van de 'groene' soort.

Vergeet je picknick niet en stop je tas vol lekkers. 
Trek ook een warme trui aan want wij verblijven een hele dag in openlucht .. 
En laat de zon nu maar overuren presteren want vandaag was ze iets al té zuinig ! 

Iedereen op tijd naar bed..
Groetjes en tot morgen, 
Juf Tania


Geen opmerkingen:

Een reactie posten