woensdag 20 juni 2018

20 juni 2018


Ons kleuterklasje loopt stilaan leeg.
Begin juni vertrok er al eentje op reis 
en ook vandaag reist er nog eentje af. 
Ook Latoya heeft 'reiskriebels'
 Vandaag komt ze met haar reisgids naar de klas. 
Juf Tania, ik weet waar la Pelouse is - ik heb het gevonden in mijn reisgids ..
 Een vluchtige blik toont me la Pelouse 😉 en jawel, alles is er groen.
Latoya toch ! 

Ook het voetbal laat ons niet los. 
We tellen vol spanning af naar de volgende match van de Rode Duivels. 
Wat als ze verliezen, juf ?
Hoor ik enige twijfel ?!?

Ik opper een idee : .. dan neem ik mijn koffer en ga de Rode Duivels helpen .. 
Wij gaan mee ! joelen mijn kleuters. 
Zal ik maar snel ons (school)reisje boeken ??? 

Wist je dat .. 
ik een berichtje stuurde naar de krant over onze voetbalperikelen in de Tandem. 
Het Nieuwsblad vond het de moeite om te publiceren. 
Voila, net als de 'echte' duivels prijken onze kleuter-duiveltjes in de krant. 


 Er is er één jarig - hoera - hoera .. 
  De papa van Emiel maakte een 'lekkere' piratenboot voor de jarige.
Zo mooi en zo gezond ! 
En er is nog een klasgeschenk - vers van de pers : Rikki aan zee. 
Dank je wel ! 
Lees je het verhaal snel eens voor ? vragen mijn kleuters. 
 Na het voorleesmoment is het hapjestijd ..
 Samen een hapje eten, altijd gezellig ! 

Het is woensdag .. dus 'was'tijd voor de juf. 
Er staan nog enkele boxen speelgoed in de week.
Daar gaan we !! 

Fijne woensdag en tot morgen.
Juf Tania


Geen opmerkingen:

Een reactie posten