donderdag 21 juni 2018

21 juni 2018


Waar is de zomer ? 

Zou ze ook op reis zijn ? vraagt Robbe. 
Wie weet .. maar volgende week keert ze terug (als de weerman het juist heeft tenminste)

Amber verrast me deze morgen met een cadeautje.
Dank je wel Amber Xxx 

 Ons schooljaar samen zit er bijna op. 
Voor de allerlaatste keer komt de papa van Linde voorlezen in de klas.
De keuze van het boek is een voltreffer .. 
Iedereen heeft wel een klein duiveltje bij zich..
Ja, ik ook ! Zo eentje dat graag kleutertjes plaagt 😊

Dank je aan alle voorleespapa's en voorleesmama's 
die het voorbije schooljaar een boek kwamen voorlezen in ons klasje.
Mijn kleuters en ikzelf vonden het heel fijn ! 
Tot volgend schooljaar ?? 

De rest van de schooldag vullen we met heen en weer lopen (voor de juffen dan)
en het verdelen van de klasjes onder de collega's. 
Vandaag starten de overgangsgesprekken met de klasjuffen, zorgco en directeur. 
Morgen hopen we alles af te ronden en dan zijn we hopelijk klaar met het puzzelwerk. 

Na schooltijd loop ik nog even met een lading boeken tot aan de bibliotheek. 
Nog een klusje dat ik van mijn 'to do-lijst' kan schrappen. 
We zijn er bijna .. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten