zondag 10 juni 2018

11 juni 2018

Opgelet !!! 

Dinsdag is er geen warme maaltijd voorzien voor de kleuters in de eetzaal. 
Alle kleuters brengen hun picknick mee !! 

Iemand heeft dit weekend lelijk huis gehouden op onze kleuterspeelplaats.
De tuinverlichting is totaal vernield en kapot gestampt enz. 
Wie doet nu zoiets ! 
Ondanks het feit dat de schoolpoort gesloten was,
 is er toch iemand over de omheining geklauterd 
om vandalenstreken uit te voeren. 
Dit is strafbaar.. onze speelplaats is geen openbare gelegenheid.
Misschien brengen de camerabeelden soelaas.

Mijn kleuters zijn er het hart van in - opruimen is de boodschap. 


 

Mona heeft een verrassing voor me .. roze bloemen ..
Wat zijn ze mooi ! 
Dank je wel, Mona ! Dit doet me veel plezier ! 

Vandaag komt er op de valreep nog een nieuwe kleuter bij. 
Voortaan zijn we met 24.
Welkom Manoil !


Ik heb het duivels druk. 

Over enkele dagen is er ons voetbalfeest en er moet nog heel wat gebeuren : 
Aankoop drank - een voorraad ijsjes - inrichten zomerterras - 
speelplaats in een 'duivels' kleedje stoppen - een tentoonstelling opbouwen .. 
Elk vrij moment gaat naar deze uitdaging.

Ook de kleuters krijgen nog enkele tests voorgeschoteld ;
Wie is onze puzzelkampioen ? Wie scoort hoog in wiskundige initiatie ? 
Wie heeft een talenknobbel ? 
Welk talent heeft je kind ? .. 
Alles wordt netjes gekaderd in een verslag 
voor de overgangsgesprekken die binnenkort op de planning staan.

Ook de oudercontacten moeten voorbereid worden 
en het kindvolgsysteem krijgt nog een laatste update. 
Een hele pak administratie dus. 
Ik was het voorbije weekend heel zoet met al deze taken. 


En hebben we al eens een vrij moment, dan wordt er (in het geheim) hard getraind. 
Wij willen immers de mama's en papa's verslaan komende vrijdag. 😀

En is de school uit, dan ga ik nog enkele uurtjes door - 
speelgoed wassen (en ik kan je verzekeren, we hebben veel speelgoed, heel veel speelgoed) 




Terwijl ik in mijn klas dit verslag op de blog zet, krijg ik zomaar gezelschap. 
Een tortelduifje vliegt binnen en gaat op de deur zitten en kijkt nieuwsgierig rond. 
Zou ze beseffen dat ik een grote dierenvriend ben ?! 
Het moet haast wel - regelmatig komt ze eens langs 😉
Deze keer vindt ze zelf de weg terug naar buiten en moet ik ze niet vangen. 
Slim beestje ! 
Voila, het bewijs .. vooraleer iemand denkt dat ik ze zie vliegen 😉

Deze avond spelen de Rode Duivels hun laatste oefenmatch vooraleer ze afreizen naar Rusland
België - Costa Rica 
Ik hoop dat ik het einde van de wedstrijd haal ..



Geen opmerkingen:

Een reactie posten