zaterdag 16 juni 2018

16 juni 2018

Iedereen in topvorm vandaag ? 
Spieren ok, mama's en papa's ? 
Het grote verlies al verwerkt ? 

Ik weet zeker dat onze kleine duiveltjes euforisch zijn 
door hun grote (grootse) overwinning van gisteren. 
Ik ben benieuw hun verhaal maandag te mogen horen. 

 Juf Ilse stuurde me deze morgen nog deze door
met als titel "Red together" 
Dank je collega ! 

 Deze vond ik ook nog in mijn mailbox
met als titel "De sopraantjes van de Tandem" 
Had ik donderdag geen vordering gestuurd naar beide dames 
om ons volkslied live te komen zingen ?  
Zij doen alles voor me .. 
Juf Anne huppelde nog net 'la Pelouse' niet op
maar wist de megafoon te bemachtigen en zong er flink op los.  
Verwarde blikken op en langs het veld. 
Ik wist meteen welke stem er door de luidspreker schalde - ik verdraag dit al jaren. 
Gelukkig kent juf Ilse de tekst niet .. die twee samen is een aanslag op je gehoor. 
Sorry dames ! 

 Mijn kleine renner in spé moet noodgedwongen de fiets aan de kant laten staan
en kiest voorlopig volop voor voetbal.
Meteen heeft hij het officiële truitje voor het WK gekocht 
en niemand minder dan nummer 14 prijkt op zijn shirt. 
Juf Tania zal moeten kijken .. en gelijk heeft hij.
Meteen gaat hij ook op de foto met de ex-speler van Club Brugge.


1 opmerking:

  1. Ik heb heel veel reactie gekregen ... en ben gevraagd om bij elke 'Duivelsmatch' het volkslied SOLO te zingen... in Rusland .. Voila eindelijk wordt mijn zangtalent erkend ! XXXX

    BeantwoordenVerwijderen