woensdag 27 juni 2018

27 juni 2018

Vroeg uit de veren !

Al loopt het vandaag wat moeizaam. 
Het werd gisteren bijzonder laat want ik had mijn telefoon op school laten liggen. 
Dus kon ik het hele eind terug naar Eeklo. 
Ik werd er zowaar kribbig van. 
Hoe is het toch mogelijk ! 
Gelukkig was ik de rit naar school alleen in mijn auto 😡
Ik kon alleen maar kwaad zijn op mezelf. 

Vandaag is het doorschuifdag. 
Mijn koffer staat klaar .. 
we gaan samen op reis en ontdekken allerlei leuke vakantiebestemmingen. 


In Frankrijk rijden we de Tour de France langsheen de lavendelvelden. 

In Duitsland horen we een lied .. 99 luftballons .. 
En met ballonnen spelen is natuurlijk heel leuk.









In Engeland woont de oudste en langst regerende koningin.
Een probleempje met haar kasteel ? 
Wij lossen het op en bouwen een nieuw en stevig exemplaar. 





Nederland heeft lekkere kaas (zo zegt men toch - ik lust het niet) 
Dus gaan we de kaas roven .. een leuk tikspel.

En dan reizen we eventjes door naar Italië. 
Daar eet je de lekkerste pasta. 
Dus staan we deze morgen, jawel .. pasta te koken ! 
En dan gaan we spaghetti slurpen, zonder handen weliswaar .. 
















Onze eerste reis samen zit erop. 

Hoe zou het mijn K2-tjes vergaan zijn ??

Juf Ilse beloofde me de foto's te mailen.. nog eventjes geduld dus. 

Rood - geel - zwart, de kleuren van mijn hart .. 
Morgen is het zover - de Rode Duivels komen in actie.
En wij spelen onze match ! 
Juf Joke en ik bevolken het doel. 


 Wisseltijd voor juf Joke - Cas valt in ..
Juf Joke heeft nood aan een dringende sanitaire stop ! 
En als niemand het ziet, ga ik op wandel met mijn doel. 
Verscholen achter een boom - hier ben ik veilig ! 

Onze kleine voetballers vinden het gelukkig grappig - juf Tania toch ! Hahahaha..

 Dank je Emiel voor de presentjes en het lieve kaartje. 
En de medaille voor Kom op tegen kanker hebben we allemaal 'samen' verdiend 💖



Belangrijk bericht .. 

We are Belgium !

Morgen vliegen we er nog één keer stevig in
en bouwen we een feestje als nooit tevoren. 

Iedereen in tri-colore !! 
want de Rode Duivels komen in actie ! 

Dit vieren we zoals alleen echte Belgen dit kunnen .. mét frietjes. 

In de namiddag zijn er tal van buitenactiviteiten voorzien..

Een festivalweide op Tandemrock
Voor de sportievelingen .. WK-match
Voor degen die het liever rustig aan doen .. 
zonneweide voor de zonnekloppers < breng je handdoek mee
én ploeterbad. (In de schaduw van de oude eikenboom) 

!!! Breng je pet - zonnebril en zonnecrème ook mee !!! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten