dinsdag 12 juni 2018

12 juni 2018

Voor dag en dauw ben ik te vinden op school. 
Er moet nog zoveel gebeuren en nu ik deze morgen geen toezicht heb, 
kan ik eens flink doorwerken. 

- Verder opbouw tentoonstelling ; vlaggen hangen 
- Affiche voetbalfeest de Tandem moet nog geprint worden
- Bosaardbeien moeten nog geplant worden 
- Het gewassen speelgoed moet gesorteerd worden 
...

Ook in de klas wordt er flink doorgewerkt .. tempo tempo tempo. 
Ook vandaag is er geen les LO en 
deze avond staat er een zeer lange personeelsvergadering op de agenda.
Ik weet wat te doen 😉
Maar mijn dag kan niet meer stuk - de Rode Duivels wonnen 
gisteren immers hun "uitzwaai-match" met 4 - 1 tegen Costa Rica. 
Fantastisch gewoon ! 

 En al stond Lukaku af en toe buitenspel .. niet erg, ik snap er ook niks van .. 😊
Ze zijn in de 'winning mood', hopelijk gaat dit nog een tijdje door,
liefst tot in de finale 😉

Als ik mijn kleuters dit nieuwtje breng, zijn ze dolgelukkig ! 
Goed hé, juf ! maar wij zijn ook goe bezig hé. 
Onze extra trainingen zitten hier zeker voor iets tussen. 
Het is duidelijk, mijn kleine duiveltjes hebben vertrouwen. Mooi zo ! 

De tijd vliegt voorbij ! 
Al gauw is het middag en gaan we voor een zomerse picknick in onze prachtige schooltuin.


  O o o o o, hier en daar zijn er een paar ouders die de picknick duidelijk vergeten zijn. 
Gelukkig kunnen de meesten bereikt worden en hebben de kleuters alsnog een maaltijd. 
Wie niet bereikt kan worden, eet de boterhammen van de juf op. 
En de juf ? 
Die gaat een dag op dieet ! 




 Er zijn tal van kleuters die geen drankje mee hebben
dus spurt ik naar de keuken om twee bakken water. 
Iedereen heeft een drankje .. oef ! 



In de namiddag gaan we weer (stiekem) trainen
en wat doen ze het goed - niemand die nog de handen gebruikt tijdens de match. 
En de traptechniek wordt steeds beter. 
Ze knallen dat het een lieve lust is. 
Nog eventjes en dan zie je het resultaat !! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten