woensdag 27 juni 2018

26 juni 2018



Nu het einde van het schooljaar nadert en 
we stilaan afscheid nemen van onze klas, juf en vriendjes ..
komen ook de bedankjes eraan. 
Vladimir verrast me met een vrolijk bloemetje. 
De knuffel krijg ik er gratis bovenop. 😊 Dank je wel Xxx
 Latoya - altijd in voor een grapje - heeft me een nieuw vuilnisblik gekocht.
Je was het borsteltje toch kwijt hé juf ? Nu heb je een nieuw! 
😄 Dank je wel Latoya ! Xxx
Als ik aan het poesten sla, zal ik zeker en vast nog veel aan je denken. 
Maar er is nog meer ! 
Voor als je klaar bent met poetsen .. een snoepje ! vervolgt ze. 
Hoe leuk ! Ik maak er een zalig snoepmoment van.


Robbe heeft geluk. Voor de tweede dag op rij vieren we zijn verjaardag. 
Ik had immers zijn boek laten liggen op mijn bureau thuis, sorry ! 
Soms ben ik al eens vergeetachtig. 😉
Dus lees ik vandaag het verjaardagsboek voor.. heerlijk ! 


Mijn boek is nog maar net uit of het brandalarm gaat af. 
Is me dat schrikken ! 
Ik verzamel mijn troepen en snel naar buiten. 
Maar ook deze keer gaat het om een oefening,
alleen werd die deze keer in het grootste geheim gepland. 

Oefening baart kunst want in enkele minuten tijd is de volledige kleuterafdeling geëvacueerd. 
Bij onze terugkeer merk ik dat Djayden (K3) zijn 'werktas' gered heeft. 
Al zijn mooie knutselwerken .. neen, ik zou die ook redden 😊😉😊

Maar is iedereen wel veilig geëvacueerd ?? 
Ik denk het niet ! 
Ik vraag het aan Fien (K3)
Ben je echt niemand vergeten ? 
Euhm .. neen ! is het antwoord. 
 En je konijn dan ? vraag ik.
(Sinds maandag logeert het konijn van Fien in de klas)
Merk ik hier enige paniek op ?? 

In de namiddag vieren Cynthia (K3) en Matthis (K1) hun verjaardag. 
En er is ijs .. ijs voor iedereen mét verse aardbeien. 
Dank je wel ! 

In de namiddag genieten we van de zon.
Smeren is de boodschap.
Wie zijn zonnecrème bij heeft, krijgt een flinke smeerbeurt.

Onze werkdag is nog lang niet ten einde. 
Voor de juffen is er nog een oudercontact. 
Voor de ouders is het eventjes afzien - de temperaturen lopen op in mijn klasje..
voor mij duurt de marteling net iets langer. 😎
Rond 21.45 uur vertrek ik naar huis, mijn werkdag zit er helemaal op. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten