woensdag 13 juni 2018

13 juni 2018


Dé verrassing van Mona voor de juf ..
Dank je, Mona - ik ben er heel blij mee. Xxx


 Vandaag reizen de Rode Duivels af naar Rusland ..
Een prima gelegenheid om Het Belgisch volkslied te zingen in de klas. 
Mijn kleuters zingen vlotjes enkele stukken van het volkslied mee,
althans hun eigen versie .. 
Linde heeft een eigen tekst verzonnen - die gaat zo : 
.. voor vorst, voor vrijheid en voor 't echt ! .. 😁😁😂
Wat een mooie versie ! 
En gelijk heeft ze .. na de oefenmatchen is het nu écht wel voor echt ! 
Geweldig !!! 👍

Woensdag ?? Nog wat speelgoed afwassen ?? 
Ja hoor, een hele middag lang ! 

Uit de kindermond : 
Nikolaï (K3)  had een afspraak af te werken. 
Bij zijn terugkeer kan hij zijn juf noch zijn vriendjes vinden dus komt hij maar bij me aankloppen.
Juf Tania, waar is juf Ilse ? En waar zijn mijn klasvriendjes ? 
Weet ik ook niet, blijf maar bij mij - ze komen gauw terug ! antwoord ik.
Nikolaï laat dit zich geen twee keer zeggen en duikt mijn klas in. 
Even later staat hij opnieuw naast me - Leer jij over Disneyland ? vraagt hij.
Hoezo ? Nikolaï wijst me een foto aan op het prikbord.
Hahaha neen jongen, dit gebouw vind je terug in Rusland en niet in Disneyland ! 
 Toerisme in Rusland : het Kremlin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten