vrijdag 22 juni 2018

22 juni 2018

Laatste dag van de overgangsgesprekken..
We sluiten af met een klassenraad waarbij een gemotiveerd advies wordt voorgelegd. 
Juf Ilse heeft een afspraak om 9.00 uur dwz 
dat ik mijn klas verdubbel zie nu de K3-tjes er allemaal bijkomen. 

De K1-tjes sluiten allemaal aan bij de peuters want ook juf Anouck is er niet. 

De kleuterklassen barsten uit hun voegen. 
Een verhaaltje later kan iedereen terug naar de klas. Oef .. heftig.
Lang zal hij leven ..
Bryan is jarig dus vieren we feest ! 
Mama en plus-mama  zorgen samen voor taart voor iedereen !


Ook vandaag wordt er een verhaaltje voorgelezen, 
een grappig verhaal over een wel heel speciale piraat !
De titel alleen al doet de kleuters schaterlachen. 😉
Na het verhaal maken we een tekening op een echte schatkaart.





Uit de kindermond : 
Wist je dat er na elk verhaal een evaluatie volgt ? 
Vandaag giet ik dit in de vorm van een quiz. 
Wie het antwoord kent, klopt af op een buzzer.. 
Eén van de vragen is : Hoe heet de piratenboot van Kapitein Bleekscheet ? 
Cas denkt het antwoord te weten en loopt naar de buzzer : De schone ... euh .. prot ! 
Mijn bengels gieren het uit .. Neen, neen Cas het is de schone scheet 😊😊😊

Na een hele drukke week staat het weekend voor de deur. 
Ik houd de deur nog even gesloten want nu de poetsvrouw ziek is, kan ikzelf aan de slag.
Klas dweilen staat op mijn lijstje !!

En na het poetswerk maak ik ook nog de facturatie op. 
Omdat er nog genoeg melk is, kunnen de kleuters volgende week ook nog melk drinken.

En deze is voor morgen ..
Rode duivels in actie !! 
België - Tunesië.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten