zondag 10 juni 2018

10 juni 2018


Weet je voor wie ik een boontje heb ? 
Voor de allerliefste man 
die mij op zijn sterke schouders dragen kan.
Die heel veel met mij speelt
en bij verdriet mijn wangetjes streelt.
Weet je al wie het is ? 
Het is mijn papa-lief !
En ik .. ik ben zijn grootste hartendief ! 

Eeklo, 10 juni 2018 

Aan alle papa's .. een fijne vaderdag ! 

 23 Wk-voetbal supporterspakketten staan klaar ! Voor elke papa één ..
Opdracht één .. 
Het zakje, een ontwerp van de kleuters.
Zij gingen op zoek naar een gepast symbool.
Eenmaal de keuze gemaakt konden we knippen en kleven. 
Opdracht twee .. 
Een kleurrijke wenskaart voor vaderdag mét versje en foto van een klein 'duiveltje' 

Mijn kleine helden in de fotostudio










   

Opdracht drie .. 
Prik een deurhanger 
'Niet storen, papa kijkt voetbal - einde wedstrijd - kom binnen !'

Opdracht vier .. 
Voor papa's die fier zijn op België,
onze nationale trots, een vlag en de nationale hymne van België
..
O dierbaar Belgë

Repen scheuren en een 3-delig kleurenpatroon vormen. 

 Opdracht vijf .. 
Creëer via Media een spaarpot/koekjestrommel als supporter vanuit het WKland Rusland. 

De zakdoekjes kan je gebruiken bij winst/verlies van de Rode duivels.
Bij winst zwaai je met de zakdoeken, bij verlies zal er een traantje weggepinkt worden. 😉😈

Veel plezier met jullie supporterspakket ! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten