maandag 8 juni 2015

8 juni 2015



LAATSTE  UPDATE  !!

Om 17.40 uur schreef juf Tania een nieuw bericht : 

(en nu maar hopen dat iedereen dit leest 
want ik beschik thuis niet 
over de telefoonnummers van de ouders om iedereen nog te verwittigen)

Fantastisch nieuws !! 
Net een telefoontje gehad van juf Kobie .. 
De bus is hersteld en onze schoolreis kan doorgaan zoals gepland.
Alle ontgoocheling is nu weggespoeld (met mijn stuk pizza :-)
Dus morgen allen op post mét een goed gevulde reistas, een dikke trui 
en een winddicht jasje. 

Tot morgen iedereen en slaapwel !! 
Juf Tania en juf Kobie
Xxx 

PS : de mannen van de Lijn mogen gerust zijn :-) ik zie af van mijn plannen !
 (zie blogstukje van 8 juni om 17.00 uur) 


8 juni 2015 

Om 17.00 uur schreef juf Tania dit bericht : 
Wat een teleurstelling voor mijn kleutertjes ..


De panne aan de schoolbus blijkt groter dan verwacht / gedacht.
De reparatie van de bus zal niet afgehandeld zijn tegen 9 juni, 
de dag waarop wij onze schoolreis gepland hebben. 
Jammer !! 
Wij  zochten volop naar een oplossing !! Helaas, die kwam er niet !! 
Dus blijven we morgen gezellig in ons klasje. (Hahaha, niet dus !)
Groetjes, 
Juf Tania  


Deze morgen in de tweede kleuterklas ..
 Samen met de kleuters pak ik alle spulletjes in die we nodig hebben 
voor onze schoolreis van morgen
( .. wist ik veel dat we pech zouden hebben ..)
Nadien brengen we ons klasje in vakantiesfeer  .. 






De schooldag is voorbij. 
 Uit pure ellende stort ik me op een stuk lekkere pizza 
en bedenk hoe ik de ontgoocheling bij de kleuters kan wegwerken. 
Ik kan geen enkele optie bedenken. 
Of toch ?? 
Ik denk eraan een chauffeur van de Lijn te kidnappen mét bus 
-voor de goede zaak welteverstaan-
maar ook hier kom ik zeker niet mee weg ( is een grapje hé !!!) 
En die vlieger ?? 
Die laten we ooit nog wel eens op ! Zeker weten !
(Doen we zeker morgen, fantastisch toch !)


1 opmerking:

  1. Wat een snode plannen, Juf Tania.... ik wist niet dat je het in je had ! ....xx
    Toch blij dat je op schoolreis kan !! xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen