dinsdag 30 juni 2015

29 juni 2015

 De àllerlaatste maandag van dit schooljaar ..
 Iedereen krijgt een 'gepersonaliseerde' opdracht : Kleur de tekening in naar voorbeeld !


 Ook de àllerlaatste refter staat op mijn agenda !
 De eetzaal is echter gesloten ..
 .. gelukkig schijnt de zon volop en dus gaan we voor een 'zonovergoten' picknick !
 Heel gezellig allemaal !

's avonds staat nog de proclamatie op mijn druk programma.
We zwaaien de zesdes lager en de zesdes middelbaar onderwijs uit. 

Gelukkig herken ik mijn ukken van toen nog : 
Piet De Craene, Femke Stormens en Caressa Van de Steene - 
zij stappen op 1 september het middelbaar onderwijs binnen. 
Op de receptie achteraf ontmoet ik nog enkele ex-kleuters : 
Hannah De Beir - Didi Naessens .. zij zullen het hoger onderwijs / universiteit aanvatten. 
Ik ben trots op de prestaties van mijn oud-leerlingen. 
Ik wens hen dan ook een fijne vakantie en een goede start in hun nieuwe schoolcarrière. 
En wie weet komen ze nog eens op bezoek met hun behaalde resultaten, zou leuk zijn ! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten