zondag 21 juni 2015

22 juni 2015

De inschrijvingen voor het oudercontact zijn afgerond - 
de voorbereidingen heb ik  
reeds digitaal ingegeven .. een serieuze karwei !

De allerlaatste volledige werkweek van dit schooljaar staat op de agenda en 
die agenda is héél goed gevuld !! 

Lees maar eventjes mee ..

We zijn vandaag niet te vinden in ons klasje, we 'spelen' letterlijk op verplaatsing. 
Ik hoop dat mijn conditie 'top' is want ik word ook nog eens verwacht
op de overgangsgesprekken K2-K3,
's middags heb ik reftertoezicht en komt juf Elina mijn kleuters gezelschap houden
en tenslotte heb ik 's avonds nog een 'zware' personeelsvergadering. 

Mijn 'survivalkit' staat klaar (en mijn loopschoenen ook)!  


Enkele foto's vanuit het CLB - medisch schooltoezicht 
waar we letterlijk op verplaatsing speelden : 
 16 kleuters in de wachtkamer van de schoolarts ..
"Hou het rustig !" dat is wat van mij verwacht wordt.
Met een variatie van aanbod, activiteiten en opdrachten lukt het me.
Terwijl ik overleg heb met de zorgco en juf Anne - overgangsgesprek K2-K3 - 
komt juf Kelly mijn kleuters gezelschap houden. 
Dank je, collega !  
 Bij mijn terugkeer is iedereen toe aan een hapje en een drankje (ook juf !)




 Om nadien weer rustig aan het werk te gaan. 
 Kleuters lopen heen en weer, 
van verpleegster 1 naar verpleegster 2 
om tot slot een afspraak te hebben bij de schoolarts.

 Om 11.30 uur komt juf Elina me aflossen.
Op maandag wacht me toezicht in de eetzaal. 
De warm-eters vergezellen me, 
de boterhameters blijven bij juf Elina en eten hun picknick in de wachtkamer.
Dank je juf Elina !!

In de namiddag zijn alle onderzoeken afgelopen en kunnen we aan de slag in onze klas.
Vandaag kreeg ik uit onverwachte hoek een heel mooie cadeau!

De man van juf Anne moest van 'vrouwlief' zaterdag om boodschappen. 
In plaats van zijn boodschappenlijstje 'netjes' af te werken (mekkert juf Anne), 
kwam hij thuis opdagen met twee vliegers voor 'juf Tania' vervolgde ze.



 Dank je wel Luc .. ik kan niet wachten tot een proefvlucht aan zee !
Groetjes, 
Juf Tania

En dat geschenk inspireerde me .. 
.. dus knutselde ik samen met mijn kleuters 'vliegerkes'
Tof hoor !


2 opmerkingen:

  1. Wat moet ik nu denken van mijn 'baywatchmannetje'... afspraak aan zee met mijn collega.. ik zal naar New Paris Londres gaan ondertussen..:)xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Madre, jij bent maar wat blij als jij alleen kan gaan shoppen.. Nathalie en Justine ! xx

    BeantwoordenVerwijderen