zondag 21 juni 2015

23 juni 2015

Ik vrees dat ik nog wat moet bekomen van gisteren .. 
Gelukkig is het stil in de Tandem ! 
De volledige lagere school is op schoolreis en wij hebben het domein voor ons alleen ! 
Joepie !!  

In de voormiddag wordt er nog druk gewerkt aan een creatieve opdracht .. de verfpotten moeten leeg en dus kunnen de kleuters hun gang gaan .. leuk ! 
 In de namiddag staat er een lesuur sporten op de agenda - voor de kleuters althans -
ik stort me op het afwassen van enkele dozen speelgoed / fase 1. 

 Natuurlijk is mijn werk niet klaar en dus werk ik naschools nog enkele uurtjes door. 
Gepakt met tassen vol wasgoed keer ik moe terug naar huis.
 Laat de wasmachine nu maar overuren draaien 
en hopelijk helpt de zon me al het wasgoed droog te krijgen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten