zondag 21 juni 2015

24 juni 2015

Alles staat klaar voor de TandemRock en de school-is-out-party.

We maken er samen met de kleuters een tof slotfeest van. 
Bij mooi weer kunnen we buiten frietjes eten - laat de zon maar komen. 

Vandaag krijgen we baby-bezoek.
Elise(K3) komt haar zusje voorstellen in de klas 


 Deze morgen werken we onze vuurtoren af
.. tot juf Kobie verschijnt mét een verrassing ..
De juffen krijgen een stevig ontbijt aangeboden .. leuk ! 
De kleuters krijgen wat extra suikers toegediend. 
Jawel, voor één keer mag het snoepdag zijn ! 

Dank je wel juf Kobie .. 
het is ontzettend fijn om eens in de bloemetjes gezet te worden na een schooljaar hard werken ! 

Tijdens de speeltijd stort ik me op de tuin.
Het onkruid blijft maar groeien dus wordt het wroeten als een mol !
Gelukkig krijg ik hulp van enkele kleuters.
 Ik maak me zorgen ! Hoe moet het tijdens de zomervakantie ? 
Wie zal alles netjes houden ? 
Plots rijpt er een ideetje : 
volgend schooljaar laat ik de kleuters een struikje adopteren !
Dat struikje zullen ze -persoonlijk- verzorgen 
en zo krijgen we gegarandeerd een 'onkruidvrij' tuintje.

 In de namiddag begin ik aan fase 2 van de grote zomerschoonmaak.
Alles krijgt een grondige wasbeurt ..
Om 14.30 uur is mijn pijp uit.. 
Nog snel enkele boodschappen doen en klaar !  

Of toch niet  ?!? 
Samen met Tom, Liesje  en Odil trek ik nog naar het wassalon ..
'Grote wasjes, kleine wasjes .. stop ze in de wasmachien .. laat maar lekker draaien ..'
 Wat ruiken ze heerlijk fris en wat zien ze er knap uit .. 
achteraan in de tuin even drogen aan de molen !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten