donderdag 11 juni 2015

11 juni 2015



De uitstap naar zee op dinsdag was onvergetelijk ! 
Door het frisse weer bleven de luikjes van mijn geliefkoosde ijsventer gesloten. 
Dàt ijsje krijgen de kleuters vandaag .. 
 2 kilogram verse aardbeien ..
 1.5 kilogram kersen ..
.. koekjes, vanille-ijs en slagroom werken ons ijsje af.
Alle kleuters zijn 'in de wolken' met deze verrassing.



Op de achtergrond speelt mijn lijflied " 't vliegerke" van Walter De Buck.
En zo is de reactie van mijn bengels .. ze zijn er helemaal wild van :-)

 Iedereen schuift aan voor een portie vers fruit en een fris bolletje ijs !
 De rij kinderen lijkt maar niet te stoppen ..
 De laatste ijsjes worden uitgedeeld en dan ..
 .. is het smultijd ..







Na school wacht me nog een stapel afwas en 
ook de cadeautjes voor vaderdag moeten nog ingepakt worden.
 Ja, ik ben nog enkele uurtjes zoet met deze opdrachten. 
En dan kijkt men raar op dat ik 'walletjes' heb. 

Groetjes en tot morgen ! 

3 opmerkingen: