zondag 14 juni 2015

14 juni 2015

Aan alle papa's, 
Fijne vaderdag en laat jullie vandaag maar eens flink verwennen ! 
 En ? 
Zitten de papa's al aan de aperitief ? 
Met hun lievelingsdrankje in de aanslag ? 
Gezondheid papa's !! 

 Nog meer goed (sportief) nieuws ! 
 Tom Boonen pakt de zege in Rund um Köln ! 
Formidabel !! 
 Bijna zitten de schoolreizen er op. 
Vorige dinsdag ging ik samen met juf Muriël en de kleuters op stap naar de Noordzee.
Een onvergetelijke en fantastisch leuke dag ..
Vrijdag zette juf Elina een stapje in de wereld met haar eerste kleuterklas. 
Een dagje plezier in apenjungle - Maldegem. 
En morgen tenslotte gaat de derde kleuterklas sealife en de Belgische kust onveilig maken. 

Juf Anne heeft echter een 'vestimentair' probleem. 
Wat zal ik aantrekken ??  schrijft ze in een sms. 
Iets warms ! Zal nodig zijn ! is mijn antwoord.
 Weet ik !! is haar antwoord.  
Maar wat past er nu op die fluo-jas die ik van de preventie aan moet ?
Enige stilte volgt ! 
Ik weet het .. mijn knalgele broek .. dan ben ik pas echt zichtbaar in het verkeer, antwoordt ze even later
En zo is iedereen tevreden, niet ?! 
Leve het preventiebeleid ! 
En dan was er nog .. 
Ook op vrijdag was Carine (buschauffeur) van dienst om de kleuters van juf Elina te begeleiden op hun schoolreis. 
Tijdens mijn middagpauze krijg ik een sms .. van Carine ..
' t Is hier goed, ze hebben hier airco ! 
Ondertussen puf ik in mijn klas (een zwoele dag weet je wel) en antwoord snel : 
Hadden we dinsdag ook aan zee .. 
en trouwens, niks kan op tegen een 'natuurlijke' airco. 
 
 

3 opmerkingen:

  1. De 'goeien' zaten in de Dauphinée en Ronde van Zwitserland, vraag maar aan Rogetje.... enne ik heb geen vestimentair probleem, ik wist het al direct.. gele broek en dito jasje... zichtbaar in het verkeer, zo worden we niet overhoop gereden.. Carinjte in het midden van de rij en Juf Kelly sluit de contreien..xxxx Tot morgen...xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Excuseer .. en wat te denken van Marcel (Kittel) - die was er toch ook maar bolde pas als zesde binnen.
      Jong, het is altijd zo .. talent komt bovendrijven - kijk maar naar mij .. niet te evenaren :-)

      Verwijderen
  2. Dikke pluim voor Tom Boonen!!
    Maar juf Tania, ben jij niks vergeten....
    Elke keer als Tommeke won....
    Heb ik ergens gelezen....dat er zo iets lekkers van de juf.... 'GELATO' - 'GELATO'
    of heb ik dat gedroomd?!?!?

    BeantwoordenVerwijderen