vrijdag 1 september 2017

3 september 2017

Oproep .. Oproep .. Oproep .. 


De spaaractie van de VitaMinis is afgelopen.
Wie heeft thuis nog een restje spaarpunten liggen ? 
Wij hebben nog een onvolledige spaarkaart en zouden die graag vervolledigen. 
-inruilen kan tem 13 september-
Dank je, 
Juf Tania  

Aan alle collega's (Juf Vera, Juf Anne, Juf Saskia, ..), 
(groot)ouders (ZoΓ« en Emmy), familie en vrienden 
die voorbije zomer hun spaarpunten schonken .. een dikke merci  ..  
Dankzij jullie is mijn collectie voor de klas compleet ! 

Nog een extra nieuwtje .. de Tandem sport ! 

Dat de Tandem beschikt over een pak sporttalent is me al langer duidelijk.   
Juf Anne en ik proberen reeds meer dan 10 jaar de sportmicrobe door te geven aan de kleuters. 
Vic en Len hebben dit goed begrepen en besteden maar wat graag hun vrije tijd in de sportclub. 
Zij zijn lid van de "goalgetters" - een hilarische naam als je het mij vraagt 😊
Sinds vorig jaar beloof ik dit 'olijke duo' een match bij te wonen
maar door alle drukte is het me tot nu toe niet gelukt. 
Nu het nieuwe voetbalseizoen loopt, kom ik maar al te graag mijn belofte na. 
Len en Vic maakten intussen de overstap van de derde kleuterklas naar het eerste leerjaar
maar dat houdt me niet tegen. 
Op naar een voetbalmatch van dit jong talent !! 


 Len is een echte topscorer ..
 als ik na een half uurtje vertrek, heeft hij reeds 5 goals gescoord.
Fantastisch ! 
Bij elke score gaan de armen in de lucht.😊
 En van scoren en juichen krijg je dorst .. veel dorst ..
Op naar een volgend doelpunt  !
 Vic leeft zich voluit uit op het veld maar liefst van al staat hij in het doel.
Grappig om onze ukken zo bezig te zien.

 Onze (Tandem-)Duiveltjes .. dat hebben ze mooi gedaan. 
Proficiat jongens ! Fier jullie juf te zijn ! 
Ik volg jullie 'voetbalcarriΓ¨re' op de voet πŸ˜‰

Uit de kindermond : 
Maandag 28 augustus was er het afscheid van juf Vera. 
Na de welkomstdag vertelde juf Joke haar kroost 'dag' te zeggen aan juf Vera
omdat ze met pensioen ging en wij ze zouden moeten missen op school.
Fee - het dochtertje van juf Joke - antwoordde :
Komt ze dan niet terug na haar pensioen ?? 😁😁😁

Op 1 september was het de beurt aan Len -zoontje van juf Joke-
Na school beloof ik hem op zaterdag te komen kijken naar zijn voetbalmatch ..
op voorwaarde dat het droog is .. 
Len snelt naar zijn mama en zegt enthousiast :
Zal de zon morgen schijnen ?? 😊😊😊
Len kijkt blijkbaar uit naar mijn aanmoedigingen. Schattig niet ?!  



En wat doet een juf op een zomerse zondag na een héél druk (werk)weekend ?? 
Genieten van een ijsje op een zonnig terras (nu het nog kan🌞🌞🌞) ..
 Dat verdiende ijsje werk ik er morgen wel weer af πŸ˜‰


Road to Russia .. de Rode Duivels komen alweer in actie ..
Supporters verenig u !! ⚽⚽⚽

Beeld van de week ..
Team Trek-Segafredo verveelt zich en zingt 'La Bamba' tijdens Vuelta-etappe !
Er viel vrijdag weinig te beleven in de 13de etappe van de Vuelta, maar plotseling
voerden Edward Theuns en Irizar een duet op.
De klassieker 'La Bamba' klonk in het peloton.

En dit allemaal tot grote vreugde van ploeggenoot Alberto Contador. 
De wielerploeg stond zo even om iets anders dan de 
wielerkwaliteiten in de schijnwerper 😊😊😊





 

2 opmerkingen: