zondag 24 september 2017

23 - 24 september 2017



Strapdag .. the movie !
Eindelijk is de klus geklaard ..
Mits enkele bewerkingen, is het me gelukt "de strapdag-film" te publiceren.
Veel kijkgenot ! 

Met Sagan weet je nooit ! zei ik voorbije vrijdag nog. 
Vandaag verovert hij voor de 3de keer op rij de regenboogtrui 😊
én het hart van vele supporters.


Hier moet ik iets mee .. maar dat zie je morgen wel in onze kleuterklas. 
Benieuwd hoe Odil de krokodil zijn uitje 'verteerd' heeft. 
Zal Odil morgen tijdig in de klas zijn ? 
Ik ben benieuwd naar zijn verhaal ! 

Juf Vera (met pensioen sinds 1 september)  is superfan van het wielergebeuren.
Maar tijdens de wedstrijd stelt ze haar pronostiek telkens bij ..
Zo begint ze haar betoog met .. Liefst een Belg .. Phil of Greg .. 😉
Even later schrijft ze .. Mag Fransman zijn ook, hebben mooi volkslied .. 😊
Enkele tellen later .. alhoewel, de Italianen hebben ook mooi volkslied .. 😊
Tenslotte schrijft ze .. Je wens komt uit ! Happy ? 
Zal wel zijn .. Verry happy ! En jij ?

Ook juf Anne bericht me over dit sportieve gebeuren .. 
Jammer dat Lance niet deelneemt ! Mooie tijd, mijmert ze. 
Even later is ze er weer .. Jij mist Boontje zeker ?! 
Tja, dat was mijn mooie, sportieve tijd ! schrijf ik terug.
Maar ze is blij voor me .. 
Wat een winnaar ! Goed dat hij (Sagan) er is ! 
Inderdaad, mooie wereldkampioen .. 
kleurrijk figuur .. én té gek voor woorden.😎
Een wereldkampioen mét uitstraling !  voeg ik er tenslotte aan toe. 

Morgen feest in de Tandem ?? !! 




Zoals jullie wellicht weten, is juf Anne een jaartje 'out'
Over enkele weken krijgt ze een nieuwe knieprothese
en daarna volgt een lange revalidatie. 
Voorbije vrijdag was juf Anne reeds op een infomoment in het ziekenhuis. 
Het opvolgsysteem van de reva staat immers in verbinding met de arts via een I-pad.
Rararara, ik zit hier tussen allemaal 70-plussers 
en kranige 80ers .. allemaal in jogging ! 
Ik vrees dat er iets fout is gelopen in de communicatie
want ik heb jurkje aan en mijn doc heeft smile op zijn snoet ! schrijft ze. 
Maar het verhaal is nog niet ten einde ..
O neen, ze gaan al de oefeningen tonen en het is de bedoeling dat ik nu reeds meedoe. 
Dat is revalidatie hé, beste collega ! 
Eén van die oudjes zit te grijnzen ! Denkt die nu werkelijk .. 
Juf Joke en ik liggen in een deuk.
Wij hebben alvast een leuke middagpauze met dit verhaal.

Even later schrijft juf Anne : Sssttt, mijn les begint !
Maar wie is niet bij de les en stuurt voortdurend berichten ??
Juist, juf Anne ! 
Ik wijs haar er discreet op dat ze beter kan opletten.
Maar ook dat weerhoudt haar er niet van te berichten zoals deze sms :
Hahaha de uitleggever (???) loves me !
Juf Anne toch, je hebt nog zoveel te leren,
zo iemand is een kinesist, fysiotherapeut of sportinstructeur. 
Ik wens ze in het ziekenhuis veel succes met hun patiënte ! 😉
En juf Anne, ik kom je coachen tijdens je reva. 



1 opmerking:

  1. Juf Tania, de volgende keer (bij de prothese aan de rechterknie)ga je mee, dan zal je eens zien tussen welke fossielen ik zat... De uitleg en werking van Move Up op de ipad, gekregen van ons aller Maggietje de Block, was voor mij geen probleem... Ik heb ook nooit gelachen toen de 'oudjes' sukkelden.. Zij daarentegen lagen wel plat of ze grijnzend heel gemeen, toen ik ook enkele oefeningen moest meedoen met mijn kanten kleedje aan.. Zelfs mijn dokter voelde zich solidair met de 'oudere garde'... XX

    BeantwoordenVerwijderen