dinsdag 9 mei 2017

9 mei 2017


Grondige renovatie in de Tandem.
Deze morgen werken liefst 3 mensen aan een renovatieplan :
nieuwe lampen worden geplaatst,
het sanitair is ook aan vervanging/herstel toe
en er wordt een brandalarm geplaatst naast de reeds aanwezige rookmelders. 
Bij brand kunnen we nu gewoonweg een knop indrukken .. 

Deze morgen staat een digitaal verhaal op de planning : Rikki heeft een plan ! 
En wat voor een plan ? 
Heel spannend allemaal ! 
Deze namiddag gaan we aan de slag met de Fundels 
waar allerlei opdrachten verbonden zijn aan dit mooie prentenboek
en kleuters digitaal aan de slag kunnen. 
Dat wordt leuk ! 


Ook een les LO staat op de agenda 
en nu de zon -eindelijk- schijnt, duik ik de schooltuin in ..
onkruid wieden .. 
En na een uurtje zwoegen, ligt onze kleutertuin er piekfijn bij. 

Tijdens mijn vrije middag, krijg ik een opleiding brandveiligheid en 
hoe reset ik het nieuw geïnstalleerde bedieningspaneel. 
Meteen sta ik met beide voeten in 2017 ! 
Alles, werkelijk alles is nu digitaal. 
Ik verlang naar het antiek meldingssignaal,
waar we draaiend een alarm in werking stelden. 😉
 

In de namiddag maken we ons op voor een photoshoot !
We verzamelen enkele objecten en poseren in onze fotostudio. 

Topchefs at work ! 










Het wordt een hele lange dag want deze avond is er nog een personeelsvergadering.
-de voorlaatste- .. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten