dinsdag 2 mei 2017

3 mei 2017


Het is alweer woensdag - wat gaat de tijd toch snel ! 

Deze morgen vind ik een mail in mijn mailbox ..
en die mail wil ik heel graag met jullie delen .. 


Beste Kleuters de Tandem, 

3.352.253 euro. Dat fantastische eindbedrag maakten we zondagavond bekend
tijdens de liveshow van "Iedereen tegen Kanker"
De voorbije weken zijn we inderdaad met z'n allen massaal in actie gekomen.
We hebben auto's gewassen, gesport, ros geld ingezameld, gequizd, gekookt, gebakken ..

Je kunt het zo gek niet bedenken, of we hebben het gedaan.
Tegen kanker .. en met dat duizelingwekkende resultaat.


Bedankt Vlaanderen !
En een dikke merci aan jou, want jij was  één van die enthousiaste actievoerders.
Wij gaan nu met die centen aan de slag.
Voor minder kanker, meer onderzoek, efficiëntere behandelingen

en een betere zorg voor (ex)patiënten en hun naasten. 

Noteer alvast april 2018 in jouw agenda.
Want dan zijn wij er weer met een nieuwe campagne.

Want alleen samen krijgen we kanker klein. 
Dank je wel voor je bijdrage.

Marc Michils - Algemeen directeur Kom op tegen Kanker
Frank Deboosere - campagneleider 
Olivier Goris - Netmanager Eén 
💖💖💖
Bedankt iedereen, ook namens het kleuterteam de Tandem. 
Jullie zijn fantastisch !!! 

Een nieuwe werkweek gaat van start
en deze schoolweek start op woensdag, een beetje raar misschien. 
Sommige kleuters nemen er een extra snipperdag bij, 
slechts 14 kleuters zijn present in de klas.

Vandaag werken we in het grootste geheim aan een geschenk voor mama.
En omdat we echt niks willen verklappen, publiceren we dan ook geen foto's. 
Ik ben benieuwd wie alles geheim kan houden tot moederdag 😉 

Natuurlijk is er heel wat te vertellen over het voorbije, verlengde weekend. 
Sommigen beleefden een fantastische dag in Plopsaland de Panne, 
anderen hadden een voetbalwedstrijd op de agenda staan,
nog anderen dansten de pannen van het dak tijdens een dansshow ..
en juf ?? 
Wel, mij kon je zaterdag vinden in Mol. 
Ik had immers voor mijn verjaardag twee tickets cadeau gekregen van één van mijn kleuters
voor het afscheidscriterium van Tom says thanks ..
Dus vertrok ik in alle vroegte richting Mol, 
gewapend met de GPS. 
En omdat ik nergens té laat wil arriveren, 
draaide ik als 3de de parking op aan het Zilvermeer.  
Flink tempo aangehouden !! 
Mijn co-piloot begeleidde me voortreffelijk door het drukke verkeer
mét enige sterallures ..
want stond daar op de weg niet WELKOM ?? 
Niks van .. er stond te lezen WERKEN .. een groot verschil als je het mij vraagt.😏
In elk geval .. ik had de dag van mijn leven ..
het ging er gezellig en sportief aan toe 
en zo kwam er dus een einde aan 16 jaar supporteren voor een fenomenaal talent. 

En zoals ik mijn kleuters beloofd had, verscheen ik eventjes in beeld
en dat hebben een paar aandachtige kijkers opgemerkt. 
Belofte maakt immers schuld 😊

 

 

 

1 opmerking:

  1. Het is 16u30 en nog steeds geen post op je blog.. foei juf Tania .. XXX

    BeantwoordenVerwijderen