woensdag 24 mei 2017

24 mei 2017


Het is vroeg dag ! 

En de zon schijnt ! 
Heerlijk ! 
Onze schooltuin ligt er 'stralend' bij. 

Na de drukte van gisteren, hoop ik vandaag op een rustige dag.
De teamvergadering haalde ik net niet wegens bustoezicht.
De bijscholing muzische vorming liep uit maar was wel interessant.

En deze morgen laat juf Ilse op zich wachten, 
zij heeft poorttoezicht
en dat is ze duidelijk vergeten.
Dus spring ik in en sla een praatje met de ouders. 
Eindelijk daar is ze .. 
Had jij geen toezicht vandaag ? vraag ik poeslief 😺
Hoezo ? vraagt Juf Ilse. 
Het daagt niet, zoveel is duidelijk ! 
Enkele ouders spelen het spelletje mee .. 
Dat wordt strafstudie ! plagen enkele ouders. 
Strafstudie ?? 
Dat wordt een ferme traktatie !!

Vandaag start de Baloise Belgium Tour
en onze materiaalpost staat in orde..
Met het mooie weer draaien we 'rondjes' op de speelplaats 
en zo fietsen wij vandaag onze Ronde van België
onder een warme zon.

In de namiddag rijdt de Ronde van België doorheen Eeklo,
Het echte werk .. 
Juf Vera en ik gaan een kijkje nemen.



Nu onze favoriet niet meer actief is in de wielerwereld 😢
gaan we voor onze Belgisch Kampioen Philippe Gilbert. 
(Zoek de Belgisch Kampioen op de foto !) 
Oud-renner van dienst - Johan Van Summeren - is bordjesman en 
geeft nauwgezet de tijdsverschillen aan..
Edward Theuns, Oliver Naessen, Jan Baekelandts .. zijn de Belgen in actie. 
En na de doortocht van het peloton kan ons welverdiend, zonnig, verlengd weekend beginnen. 
Als dit geen meevaller is ! 

Fijn weekend en tot maandag ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten