dinsdag 23 mei 2017

23 mei 2017

De K2-tjes zijn vandaag niet te vinden in hun vertrouwde stek.
Precies om 9.00 uur worden verwacht in het CLB voor een medisch toezicht ! 

We beginnen onze dag op verplaatsing met een aantal opdrachtjes,
zo zijn we lekker rustig in de wachtkamer ! 😉







Na de opdrachtjes is er tijd om nog wat te spelen .. 
Alles verloopt heel rustig ! Flink zo ! 


En van zoveel werken en spelen, krijg je honger ..
dus eten we ook ons 10-uurtje op verplaatsing. En het smaakt !






EÊn voor ÊÊn vertrekken mijn kleuters naar het dokterskabinet -
je kleertjes alleen uit- en aantrekken
en dan nog eens die dekselse schoenen aan de juiste voet passen .. wat een opdracht ! 😊
En heeft er vandaag eentje zijn shirt verkeerd aan ..
niks aan te doen, de juf werd 'verbannen' tot de wachtkamer 😊



In de namiddag zijn er consultaties op afspraak,
hierbij kunnen de ouders aanwezig zijn. 
Ik blijf nu netjes in mijn klas en 
speel samen met de kleuters leuke gezelschapsspelen. 


Slecht nieuws .. de bus heeft panne en staat ergens ter velde
De collega's reppen zich om de kleuters op te halen,
ook juf Joke. 
Met flinke tred stapt ze richting auto ..
tot ik haar hoor mompelen 'Verdorie, ik ben met de fiets !'
😊😊😊
En ik maar denken dat ik nogal vergeetachtig ben. 
De wil was er .. ikzelf blijf bij de nog niet-opgehaalde kleuters.

Na school ren ik naar de teamvergadering en
verdwijn daar even snel naar de bijscholing Muzische Vorming - 
die loopt tot 19.30 uur. 
En dan heb ik eindelijk wat tijd voor mezelf .. pfffff ! 

Uit de kindermond :
Nathan komt terug van het doktersconsultatie : 
Ik ben 37 meter ! is het heuglijke nieuws .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten