dinsdag 2 mei 2017

4 mei 2017


Voorbereiden opdracht mondelinge taalvaardigheid stimuleren bij kleuters. 
Kan ik morgen gaan uitleggen bij de pedagogische begeleidingsdienst. 

Juf Wendy (secretariaat) loopt langs, zij was gisteren jarig en verwent het kleuterteam met een doos koekjes.. Dank je !
Meteen brengt ze ook het laatste bericht over de bijscholing,
die gaat niet door !!!
Daar sta ik dan met mijn voorbereiding. 
  Ik heb een fan, echt waar .. nooit gedacht .. maar juf Joke is superfan van me. 
Dagenlang vraagt ze al om een gesigneerde foto,
maar waar moet ik die halen ?! 
Dus schrijf ik -zoals de Γ©chte- een persoonlijke boodschap voor haar. 
Nog nooit iemand zo gelukkig gezien !! 
En nu maar hopen dat ik geen sterallures krijg πŸ˜‰πŸ˜ŠπŸ˜‰

In de klas wordt er volop gewerkt aan een cadeau voor mama.
We proberen het nog even geheim te houden voor de mama's. 
Julie weet al waar ze haar moederdaggeschenk zal verstoppen .. op mama's bureau.
Matthias heeft een -volgens hem- betere schuilplaats ..
ik stop alles onder mijn bed ! 
Vervolgens vertellen mijn kleuters de keukengeheimen van mama ..
Mijn mama bakt de lekkerste frietjes ! vertelt Xander.
Mijn mama kan lekkere kroketten bakken met sla en tomaat ! vult Fien aan. 
Mijn mama bakt altijd wafels ! zegt Kayla.
En mijn mama bakt lekkere 'briefstuk' πŸ˜Š! zegt Matthias enthousiast.

Vergadering : kernteam  
En wat blijkt, ook deze gaat niet door ..
vorige week niet op de afspraak en nu wel op de afspraak maar afgelast. 
Asjemenou .. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten