dinsdag 6 januari 2015

6 januari 2015

Ik word oud ! 
Mijn ogen willen niet goed meer mee ..
kleine lettertjes worden een marteling .. 
en als ik dan ook nog mijn leesbril vergeet, vormt dit een waar probleem !
Juf Anne - redder in nood - heeft tien jaar extra levenservaring dan mij
geeft me dan ook graag "wijze" raad : 
"Leg overal een reservebril, zo kom je niet voor verrassingen te staan !"
OK, ik heb het gesnapt maar daarmee is mijn probleem voor vandaag niet opgelost hé.
"Je mag er eentje van mij lenen !" zegt juf Anne.
Tof !!!
Caithlyn komt aanlopen met "de"  reservebril .. eentje vanuit de poppenhoek van babyborn
Het zit perfect !! 

6 januari .. drie koningen .. en juf bakt taart ..  een traditie.
Wie me kent, weet dat ik dol ben op tradities !
 Recept : 
1. koop of bak een cake ! 2. strooi kwistig met bloemsuiker ! 3. versier met prikkers en chocoladefiguurtjes en .. klaar !
  Zeg nu zelf .. wat een prachtexemplaar !!! En ongelooflijk lekkerrr !!!! 
Smullen maar ! 

 Als we naar de eetzaal stappen, ontdekt Leonie de molshopen op het atletiekveld ..
en dat brengt me op een ideetje .. 
Ergens in een hoekje van de boekenkast ligt een prentenboek 
over een mol die dolgraag wil weten wie er op zijn hoofd heeft gepoept .. 
Hilarisch .. er wordt wat afgelachen !! 
Kinderhumor weet je !!

Nieuwjaarsreceptie voor personeel GO - Eeklo 



1 opmerking:

  1. Hoe jammer nou ... ik werd niet uitgenodigd....ik ben dan maar naar de bakker om een taartje gereden...

    BeantwoordenVerwijderen