dinsdag 20 januari 2015

19 januari 2015


Met enige vertraging wordt de blog aangevuld ..
ik vlieg dan ook van hier naar daar .. 
en mijn agenda raakt aardig gevuld met allerlei taken.
Bovendien ben ik binnenkort jarig 
en mijn collega's willen (- beter nog : eisen -) een feestje mét taart ! 
Ook dat nog ! 

Maar deze morgen ren ik in alle vroegte naar de krantenwinkel - 
er is 'groot' nieuws te melden. 
Na de geboorte van Leonie's broertje heeft onze sportheld Boonen er een tweeling bij. 
De kleuters reageren verrast - "Een tweeling ?? Samen in één buik ??"
Viyana weet er raad mee : "één hier en één daar" wijst ze op haar buik en rug. :-)  

Tijdens mijn ochtendtoezicht ontmoet ik enkele ouders die ik anders zelden zie ..
Hier is iets niet pluis ?!? 
Wat blijkt : 
de schoolbus heeft panne !

Ik ben nog maar net aan het werk in mijn klasje of 
daar komt Viktor aangehuppeld.
 Vol trots laat hij mij zijn behaalde zwembrevet zien !
Ook dit maakt deel uit van de goed-nieuws-krant.
"Ik kan 50 kilometer zwemmen, juf Tania" vertelt Viktor.
Wat een jong sporttalent en die 50 kilometer blijken 25 meter te zijn.
Toch een knappe prestatie .. gefeliciteerd ! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten