donderdag 12 september 2019

13 september 2019

Het plantjesweekend van Kom op tegen Kanker komt eraan. 
Steun deze actie en koop één (of meerdere) plantje(s)
Ik heb de mijne alvast in huis.
Het plantjesweekend is meteen het startsein om aan onze conditie te werken
want over enkele weken rijdt het Tandem-team de fietsmarathon in Eeklo 
tvv de Eeklose kilometervreters. 

Noteer alvast 9 en 10 november in jullie agenda en geef ons een stevig duwtje in de rug. 


Vrijdag de 13de en neen, ik ben niet bijgelovig maar 
wat me vandaag allemaal overkomt kan geen toeval meer zijn. 

Deze morgen val ik uit het niets zomaar van mijn stoel.
Alhoewel ik een klein vermoeden heb .. ik heb net iets te ijverig mijn stoelen geboend, vrees ik 😀
Even later blijk ik mijn pen met pattex te hebben vastgekleefd aan de werktafel.
Mijn kleuters gieren het uit..Amai juf ! 
En het gaat maar door. 
Tot overmaat van ramp stoot ik een kader om.
Nonah springt net op tijd weg of het arme schaap kreeg de kader op haar bolleke. 
Wat gaat er nog allemaal gebeuren, juf ? vraagt Niene. 
Mijn kleuters vinden het leuk, ik net iets minder ! 

En dan was er nog .. 
Nonah ziet het deze morgen echt niet zitten. 
Ze huilt om naar de klas te komen. 
Eenmaal ze rustig is, vraag ik haar als ze het niet fijn vindt in onze klas.
Ik krijg alvast een verrassend antwoord : 
Jawel, ik ben zo moe en ik moet dan ook nog eens hard werken van jou ! 
😏😏😏

Als juf Muriel deze morgen haar klas binnen stapt, kan ze haar ogen niet geloven. 
Haar rups hangt ondersteboven .. 
Zie je wel, .. 
Ik zei het toch .. jouw rups is helemaal ondersteboven sinds je ze in twee delen gehakt hebt.

Week 2 zit er helemaal op, een zonnig weekend wacht. 
Geniet er tenvolle van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten