zondag 12 november 2017

13 november 2017

Pedagogische  studiedag ..

De kleuters hebben een extra dagje vrij,
het leerkrachtenteam  verdiept zich in het vernieuwde leerplan LO !

De dag begint met een plenaire zitting over het PPGO !
(lees ; pedagogische project gemeenschapsonderwijs) 

Vervolgens staat een personeelsvergadering op de agenda. 

Tijd voor actie ! 
We duiken het nieuwe leerplan LO in - ik doe het rustig aan met mijn rug,
mijn val van enkele weken terug is nog niet helemaal verwerkt. 
 Je hebt 'doeners' ..

.. en je hebt 'denkers' .. 😉

Zie ze 'doen' .. 
Zie ze 'denken' 😅
 

Een broodjesmaaltijd met soep en we kunnen er weer tegenaan. 
Een gastspreker leert ons alles over 'kritisch denken' 
Volgens mijn collega's ben ik er een krak in ! Zal ze maar geloven zeker ?! 
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten