maandag 29 juni 2020

29 juni 2020


We zijn toe aan de laatste volledige schooldag-in-eigen-bubbel.

En maakten we vorige week een reis door ons België dan 
sluiten we vandaag onze reis af in de Ardennen ..
ook wel "d'Ardennen" genoemd. 
En laat de koning der Belgen het voorbije weekend er ook geweest zijn..
puur toeval .. of toch niet ?! 😉

Meteen leer ik mijn kleuters dat men er een andere landstaal spreekt. 
Arthur wil meteen weten of we dan ook nog eens in het buitenland zijn 😁
En als ik zeg : Bonjour tout le monde ! meent Robbe begrepen te hebben dat 
ik 'bonjour Dendermonde' gezegd heb 😂

En laat het nu net deze gekke praatjes zijn die ik deze vakantie zo zal missen. 
Eentje durft zelfs luidop zeggen dat de vakantie helemaal niet zo leuk is.
Ik wil bij jou blijven !! Duurt die vakantie weer zo lang ? 
Als ik mijn hart volg, moet ik bekennen 
dat ook ik helemaal geen zin heb in het afscheid ! 
Ik had nog zoveel plannen met mijn kleuters. 

En net zoals de voorbije dagen eten we in de Tandem ijsjes,
een traktatie van de kleuterjuffen..
















Na school is er nog een personeelsvergadering 
om de structuur van onze schoolwerking uiteen te zetten. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten