zaterdag 13 juni 2020

14 juni 2020





Deze kleine piraatjes wensen jullie een stoere vaderdag toe ..


















Cadeautjestijd .. 
Een leuke piratenfoto van je uk .. een schatkist met lekkers ..
.. en een enorme doos als cadeauverpakking .. 


Papa, kijk eens hoe sterk ik ben
Zie je wel hoe hoe hard ik ren 
Ik kan al een heleboel en leer steeds nog iets bij
Tot ik net zo sterk en snel ben als jij .. 

Eeklo, 14 juni 2020 


You've got mail ..

De eerste mail van de dag komt van Noah ! 


Lieve juf,
Wat een fantastisch gaaf cadeau voor vaderdag!! Het is prachtig en Noah was heel erg fier. Hij kon zijn verse heel vlotjes opzeggen en vertelde ook dat de juf de hele nacht heeft gewerkt om alles zo mooi te maken. Hij is dan ook heel trots op zijn super juf!
Hij was zo blij met de snoepjes en vindt het magisch hoe je hem op een eiland hebt kunnen toveren!
Papa had precies een stofje in z'n oog toen hij zijn cadeautje kreeg en het versje hoorde 😉.
Heel erg bedankt!! We hebben er van genoten en Noah was heel erg blij!


Ook Bess stuurt een mailtje naar de juf :
Papa was alvast heel erg blij!!! 😉👍
En Bess heeft wel 10 keer haar versje opgezegd vandaag...😉☺
Leuk gedaan juf!!! Heel mooie foto 👍👍👍


Een volgende mail is van Robbe .. gezelligheid troef ..

En bij Emiel is er een heerlijk, gezellig ontbijt voor papa ..

En deze boodschap krijg ik via mail toegestuurd : 
 
Hallo,
Dank u voor de leuke ‘schatten’ !!! 
We zijn in de ban van piraten ... ik weet niet hoe dat zou komen , haha ???!


Ook bij Axelle staat alles in het teken van papa en vaderdag .. gezellig toch ! 
Hier wordt me iets duidelijk -
de papa's zijn dé helden van ons klein volkje ! 
Aan alle papa's, fijne vaderdag !  
Juf Tania
 
 
Voorbije week vond ik deze in mijn mailbox ..
Ik laat jullie een stukje van deze mooie, hartverwarmende mail meelezen


Juf Tania, 
...
Maar wat nu in het klasje aan het gebeuren is, wat jullie aan het knutselen zijn? 
Dat gebeurt in het allergrootste geheim! 
Een versje dat begint met liefste papa en de rest mag papa nog niet weten. 
Een kist met iets wat Nonah ook mocht proeven, maar de rest mag papa nog niet weten. 

Maar vooral het piratenthema 'ajaaaaaj maatjes' klinkt luidkeels door ons huisje! 
 ...







Geen opmerkingen:

Een reactie posten