zaterdag 4 maart 2017

4 maart 2017

Het zal je vakantie maar wezen .. 
regen, regen en nog eens regen !
Daar wordt een mens echt niet goedgezind van .. maar wat doe je ermee ? 
Ondergaan natuurlijk ! 
En er diende heel wat werk verzet te worden : 
Het kindvolgsysteem van februari ingeven voor 21 kleuter,
het intern overleg aanmaken,
de facturatie berekenen, 
de klasagenda voorbereiden op smartschool,
en massa's foto's bekijken, sorteren en kleven (zie opendeurdag), 
de supporterskaarten voor de Tandemtrappertjes aanmaken .. 
en zo kan ik nog een eindje doorgaan. 
Met dank aan het regenweer ben ik klaar met al mijn opdrachten.
(De regen was dan toch voor iets goed ! 😉)
Natuurlijk was er ook tijd voor enige ontspanning .. alhoewel ..
met de start van het nieuwe wielerseizoen, slaat mijn hart op hol van de spanning. 
En geloof me, supporteren kan ik als de beste ! 
Vraag het maar aan juf Anne toen we samen naar de Tour de France trokken. 

Mijn collega's hadden me gewaarschuwd .. geen projecten hÊ !! 
Dus deed ik wat er gevraagd werd en sloot me af voor de buitenwereld.
Wist ik veel dat juf Anne op zoek was naar een noodlijn om het kindvolgsysteem aan te maken.

Op een dag, bij controle van de mails kreeg ik een hels bericht : 
Waar zit je ?? Heb zitten klungelen !! Help !!! 
Wat had mijn arme collega toch gedaan ? 
Wel, ze had de oude lijsten aangemaakt en niet de vernieuwde versie ingegeven. 
Nu kreeg ze die oude lijsten niet meer uit het systeem. Gans zorgkompas op stelten natuurlijk !
Nu .. mijn allerbeste collega, als je nog eens een lijstje aanmaakt, lees dan goed wat er staat nl
in grote letters staat geschreven NIEUW .. wel, die zijn het !! 

Ik hoorde in mijn geliefde Gent een nieuwtje dwalen ..
Ze hebben een nieuwe stadsgids !!
Blond Ên fan van schoenen en jawel, elke dag geeft ze uitleg over mijn geboortestad. 
Zou ze vermelden dat ik er geboren ben ?! 
Ik denk het niet ! 
In elk geval liet juf Anne me weten dat een vriendin uit Amerika gezegd had dat ze 
-jawel, u leest goed .." the sweetest thing on earth" is .. terwijl ze gids speelde.
Wel collega, dan heeft jouw vriendin uit Amerika mij zeker nog niet ontmoet !! 
😊😊😊😊😊😊😊

Geen opmerkingen:

Een reactie posten