maandag 20 maart 2017

20 maart 2017

Het is maandag en het weer zit helemaal niet mee.
Bovendien was  het weekend kort, veel te kort .. 
Om moedeloos van te worden, 
zeker als je weet dat er nog een pak opruimwerk wacht. 

Deze morgen zijn juf Anne en ik reeds vroeg op post,
samen pakken we het  opruimwerk aan.. zo hoef ik niet alles alleen te doen.
Bedankt juf Anne, je bent een schat !
Ook juf Nicole en juf Katrien (GON-juf) steken enthousiast een handje toe.
Dank je wel dames !
Eens de klas begint,  neemt juf Nicole het van ons over.
En joepie, na één dag hard werk is bijna alles aan de kant.
Dus collega's .. dank je ! 

Juf Nicole heeft nog een nieuwtje .. 
De krant al gezien deze morgen ? vraagt ze.
We staan op de foto ! 
En jawel, wie goed kijkt, weet ons te vinden. 
het Laatste Nieuws
Tijdens de speeltijd ga ik aan het planten.
De viooltjes krijgen een vaste stek in onze bloementuin.
60 x een kuiltje graven, het is me wat. 
Helaas ben ik niet helemaal klaar op een kwartier door'graven'
ook al krijg ik hulp en aanmoediging van de kleuters. 
Dus duik ik na schooltijd ook nog eens de tuin in.
Maar het moet gezegd, ons tuintje is prachtig ! 

 En juf Anne, die haalt de I-phone boven 
en gaat aan de slag met snapchat ..
"de bloemenfeeën van de Tandem."

Tot slot nog dit .. 
Zoals jullie weten, schilt papa Freddy elke week trouw het fruit voor onze kleuters
en dit al jarenlang.
Meer zelfs .. is er een klusje te klaren, 
dan doet papa Freddy dit met de grootste zorg.
Zo heeft hij de bedrading om onze tuin netjes af te bakenen,
netjes ingeplant. 
Dank je wel .. dit is samen school maken.
Namen de kleuters en hun juffen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten