vrijdag 17 maart 2017

17 maart 2017


De morgenstond heeft goud in de mond en 
dus ben ik uitzonderlijk vroeg op school.

Om 7.20 uur sta ik al op de ladder en 
begin aan de opbouw van onze mini-bioscoop.
Om 8.30 uur heb ik poorttoezicht en moet ik de werken staken. 

Het wordt een hele lange dag, dat weet ik nu al !
Er is nog zoveel te doen. 

Samen met de kleuters gooi ik mij op het thema Pasen.
We werken verder aan het allermooiste ei
en schilderen Dottie kip. 
Een hele dag lang zijn we druk in de weer.









Ook in de speelhoeken is het een drukte van jewelste.
Maar wat wil je met 21 kleuters ! 







Ook vandaag is er post .. je weet wel .. verzamel 75 meter verjaardagswensen .. 


 Fien verzamelde 3 verjaardagskaarten ..
Julie bracht meteen 4 exemplaren mee ..
 Thibault knutselde samen met mama nog een extra kaart bij elkaar, mooi zo ! 
En Zoë tenslotte bracht meteen een 1-meter-lange-verjaardagskaart mee. Tof ! 
 Onze verzameling wenskaarten ..
Aan iedereen die ons verraste met één of meerdere wenskaarten .. DANK  JE  !! 

Precies om 15.20 uur gaat de schoolbel.
De kinderen keren huiswaarts en de juffen schrobben hun klas.
Alles moet en zal blinken ! 
De witte Tornado's van de Tandem vliegen er eens stevig in. 

En dan is het de beurt aan de speelzaal en 
ook de bioscoop moet verder aangepakt worden.
Ons sporthoekje ..


 De kasseien van Roubaix .. (gekregen van een bouwfirma 😉)
 En wordt deze kassei op 9 april gewonnen door Tom Boonen, die meteen recordhouder wordt ???
Zou ontzettend mooi zijn ! 
Onze film .. the Movie ..
Moet je echt gezien hebben .. niet te missen .. 

 Ken je deze nog ?? Uit de oude doos ?? 
Een stukje nostalgie !
 Mijn erfstuk van juf Denise .. het oude schoolbankje ! 
 Mijn oude bureau .. die vertelt een hele schoolgeschiedenis op zich ! 
 Helemaal klaar voor morgen !



18.40 uur, alles is klaar ! 
Juf Ilse en ik sluiten de deuren.
We kunnen naar huis .. Oef ! We zijn moe !
Dank je wel aan de collega's 
die spontaan een handje hebben geholpen
bij deze opdracht. 
Zonder jullie was ik nooit klaar ! 

Laat het weekend nu maar snel beginnen ! 
 Aan de collega's, morgen paraat om 9.30 uur.
Mevrouw Verdyck, afgevaardigd bestuurder GO! komt langs in de kleuterafdeling.

Aan alle ouders .. jullie kunnen ons bezoeken vanaf 14.00 uur.
Hopelijk tot dan ! 

Beste ouders, 
Op de foto's is het even wachten.
Ik ben té moe en morgen wordt het ook nog een zware dag. 
Misschien kom ik zondag aan wat werken toe..dus nog even geduld ! 
Juf Tania 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten