donderdag 7 januari 2016

7 januari 2016

Crisisvergadering in de Tandem !!! 
Er valt enige paniek te bespeuren onder de collega's.
We keken verlangend uit naar de voorstelling van de nieuwe K3 - jurkjes. 
Wij, juffen zouden elk een jurkje kopen en dan op ons jaarlijks carnavalsfeest
een voorstelling geven voor de kleuters. 
Paniek alom .. alle jurkjes zijn uitverkocht ! Wat nu ? 

Onze hersenen draaien dus op volle toeren. 
Tegen de middag heb ik een oplossing
 maar hiervan worden mijn collega's duidelijk niet blij  : 
"Zullen we carnaval vieren op pasen ??
 .. dan houden we de paaszoektocht over enkele weken !!"
Niet dus ! 
Dus zoek ik ijverig verder naar een andere oplossing.
In elk geval blijven we oefenen op de dansjes - is ook nodig ! 

Tot plots Jason opveert en juf Anne op de hoogte brengt van het allerlaatste nieuws :
"Mijn zus Alicia is ziek van jouw cake !" 
Wij brullen het uit en juf Anne kijkt vreselijk sip. 
Grapje, juf Anne. 

Vandaag is er turnles en daar hebben mijn kleuters altijd zin in. 
Intussen poets ik mijn klasje spic en span.
Als Fran terug is hoor ik haar zeggen : 
"Onze juf kan heel mooi poetsen !"
Dank je Fran, het was nodig 
en voor een complimentje ben ik altijd te vinden ;-) 

Ook juf Joke heeft het druk én zwaar.
Ze sleurt lege dozen baby-voeding van de berging naar haar klas.
Oei, ook fan van dozen collega ?? 
Blijkt .. juf Joke knutselt met haar kleuters de mooiste lantaarns in elkaar. 
En ik hoop stiekem een exemplaar te bemachtigen. 

Ook met het nieuwe jaar staat mama vitamientje terug paraat.
Zoals elke week brengt ze een voorraad vers fruit voor onze kleuters.
Dank je wel en ook voor jou en je gezin : GELUKKIG  NIEUWJAAR ! 








1 opmerking:

  1. Ik heb MIJN outfit gevonden.. echt MIJ !!!Weg met K3... de kleedjes zijn er toch niet..Je zal versteld staan, van je 'ouwe' collega.

    BeantwoordenVerwijderen