zaterdag 23 januari 2016

23 januari 2016

Het is weekend en geen winkel is veilig.
Geen solden/koopjes voor mij, 
maar ik ga op zoek naar spulletjes om
ons project 'kastelen, ridders en draken' te ondersteunen.

Op 5 maart is er open deur in de Tandem
en wij juffen kregen van de directie een opdracht : Werk een prentenboek uit ! 
Ik weet meteen welk boek te kiezen : Ridder Rikki ! 

Met die keuze weet ik zeker mijn kleuters te boeien.
Wie is er nu niet gek van kastelen, ridders, jonkvrouwen en draken ?! 
Voor elk wat wils ! 
Ook verzamel ik her en der wat knutselmateriaal.
Wij zoeken :
grote kartonnen dozen vb wasmachine,
eierdoosjes van karton,
rode stof,
 wie heeft op zolder nog een oude kandelaar staan .. 
of een schatkist .. 
Geef ons een seintje ! Wedden dat we er iets mee kunnen ? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten