zaterdag 16 januari 2016

16 januari 2016

HELP  !! HELP  !! 

Ik ben geboren voor het ongeluk !!! 
Niks zit me mee !!! 
Inderdaad, ik heb een dipje .. 

Voorbije week liet de accu van mijn laptop het afweten
 dus werk ik nu ijverig op een pc van school
in afwachting van een nieuwe batterij. 

En vandaag kreeg mijn auto kuren : het raam wil niet meer sluiten
en zoals iedereen wel weet, is de garage gesloten tijdens het weekend. 
Bovenop dit alles voorspelt men ijskoude dagen mét vorst. 
Ik mag er niet aan denken dat ik maandag mét open raam naar Eeklo moet rijden. 
Het wordt een lange, koude tocht !! 
Gelukkig had ik reeds een afspraak in mijn garage voor 
een ander 'mankement' ( ruitenwissers zijn aan vervanging toe, evenals de brandblusser, nieuwe autobanden heb ik ook nodig  ..)
én ik heb immers het kantelklepje van mijn zetel alweer eens afgebroken 
in mijn ongelooflijke haast.


Ik hoop dat het tij snel keert .. 
en zoals Mauro ooit eens zei (nadat het hem eens niet meezat) : 
"Ik ben toch zo ongelukkig" .. wel ik ook !!!

4 opmerkingen:

  1. Schat, niet neuten, zo zijn wij 'de oude garde' niet.... ik kom je ophalen in mijn blauwe cabriotje.. chauffage op 'vollen bak', radio heel luid en TOP gezelschap..... ik heb nieuwe banden en beloof heel voorzichtjes te rijden zodat we niet slippen.. wat betreft je pc.. courage ik heb ne nieuwen mogen kopen en ook ne nieuwen gsm.. dus... we gaan rond met den hoed ! xxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En wat nog meer .. ik zie je graag, hoe kan je nu zo ongelukkig zijn ? xx hahaha

      Verwijderen
    2. "De oude garde" nu word ik nog ongelukkiger .. Bedankt voor dat extra steuntje !! ;-)

      Verwijderen
  2. Nog vergeten, mijn cabriotje heeft 'poepvrwarming !!!!xxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen