dinsdag 31 maart 2020

31 maart 2020


Welkom in de online klas van juf Tania ..

Zoek dit plaatje in je werkbundel 
Zoeken jullie alle verborgen haasjes ? 
Ze zijn met 19 .. zoeken maar ! 

Enkele weken geleden nam ik deel aan een wedstrijd via Klasse 


 Toen mijn klas nog een klasje was .. december 2019 😪

En jawel, na een boekenpakket van Clavis, een boek van Marc De Bel .. val ik weer in de prijzen ..
De bijtjes van Juliette en Juliaan vind ik vandaag in de brievenbus. 

You've got mail ..


Jullie zijn gewoonweg fantastisch ! 
Jullie stapten massaal op de fiets .. Hier kan ik wat mee .. 
Hier zijn ze, mijn Tandemtrappertjes !!! 













 

















De Tandem kleurt je dag ! 
En er zijn nog meer spandoeken om de buurt op te vrolijken .. super .. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten