zaterdag 14 maart 2020

14 maart 2020


Gisteren publiceerde ik deze brief via gimme 

In contact met de juf ..
Nu de lessen opgeschort worden (16 maart tem 03 april) zou het leuk zijn,
mochten wij online toch nog contact hebben met elkaar.
Een leuke gebeurtenis, een fijne speeldag thuis, een crea-namiddag met mama/papa..
stuur het allemaal door.
Ik kijk uit naar jullie berichtjes en antwoord zo snel ik kan.
Groetjes, Juf Tania 

Mijn eerste berichtje loopt binnen..😁
met een lieve groet ..
Groetjes van Noah X
Wat een fijne boodschap op een zonnige zaterdag. 
Een eerste kippevelmomentje .. 

Noah, jouw videoboodschap is gewoonweg zaaaaalig !!! 😉

Gisteren, bij het afscheid, waren er nog traantjes te drogen. 
Roeya was helemaal ondersteboven omdat ze voor lange tijd afscheid nam van de juf en haar klasje. 
De boodschap van Noah stelt me gerust .. het komt goed ! 
Alleen zullen we elkaar voor langere tijd moeten missen. 
Wij moeten en zullen het virusje verslaan. 
Onder de noemer 'Samen tegen corona' roep ik alle ouders op
om leuke foto's, verhalen .. met ons te delen. 
Zo blijven ook onze kleuters met elkaar in contact, zij het online. 

Mijn tweede kippenvelmoment van de dag 
Italië zingt corona 

Italië is in lockdown door de zware impact van het coronavirus.
Toch proberen de Italianen in thuisquarantaine er het beste van te maken.
Van noord tot zuid komen mensen op hun balkon om al zingend de
onrust en angst te vergeten.
L'inno di Mameli (het nationaal volkslied) wordt samen gezongen. 

Ontroerend ! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten