zondag 22 maart 2020

22 maart 2020


Ook op zondag zit er post in de mailbox en dat maakt me blij. 
Zo blijven we 'gezellig' in contact met elkaar en weet ik perfect 
hoe het met mijn kleutertjes gaat.. 

Lieve juf Tania,
We hebben vandaag een echte raket geknutseld.
Dus hebben we geknipt, getekend, geverfd en geplakt.
Vele groetjes, 
Noah 

Mooi werk, Noah !

Ook deze zat in mijn mailbox.. een lied  'Heal the world'
Heal the world
Make it a better place
For you and for me 
And the entire human race
There are people dying
Ik you care enough for the living
Make it a better place
For you and for me..  


Mevrouw Verdyck - afgevaardigd bestuurder GO! - dropt mail in mijn mailbox.
ik ben #fieroponsgo

Beste leerkracht, beste directeur, beste collega, 

De voorbije weken waren op zijn minst hectisch te noemen.
De coronacrisis en de beslissingen om de lessen te schorsen en noodopvang te organiseren,
stelden ons voor heel wat uitdagingen. 
Wat me de voorbije weken enorm heeft gesterkt en me enorm blij en trots maakt,
is de vaststelling dat we samen in deze moeilijke periode ons 
pedagogisch project meer dan ooit echt hebben doen leven. 
Stuk voor stuk hebben jullie de handen in elkaar geslagen om 
de maatregelen die nodig zijn om deze crisis te beheersen toe te passen,
om in allerijl te zorgen voor opvang,
om afstandsleren mogelijk te maken, om daarbij ook nog oog te hebben voor gelijke kansen. 

Ook onze scholengroepen en onze centrale diensten hebben met man en macht 
gewerkt om jullie hierbij te ondersteunen. 
Dat werk zetten we de komende weken samen verder.

Een crisis zet organisaties onder enorme druk,
maar deze crisis toont aan wat het GO! kan, 
dat het GO! een net is dat wérkt.

Daarom : een oprechte dankjewel 
voor alle inspanningen, voor jullie engagement en betrokkenheid.
Veel succes in de komende weken,
zorg goed voor jezelf en je naasten.
Raymonda Verdyck.   





  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten