dinsdag 17 maart 2020

17 maart 2020


Opdracht van de dag ! (zie gimme) 

Aan de kleutertjes van K2 ..
Een mooie, zonnige dag ergens in maart .. trek naar buiten en spring een gat in de lucht ..
maak een foto en post die 
Groetjes, juf Tania 

Ook Rikki springt een gat in de lucht bij het zien van deze mooie lentedag
En meteen maakt hij een ochtendwandeling door de tuin. 




Een mooie, zonnige dag .. 
en er is post van mijn kleine Tandemkleuters. 
Emiel laat weten op woensdag een opdrachtenbundel te komen ophalen.
Nonah stuurt me haar belevenissen - zo te zien, weet ze haar dagen leuk in te vullen 

Goedemorgen juf, 
Wat een beangstigend gevoel.  Wanneer ik de tv aanzet, zie ik altijd maar het coronavirusje.
Mama en papa moeten nog werken, dus komt meme op mij passen. 
Juf Tania, ik mis jou ! 
Uit de kindermond ; Ik mis juf Tania zoveel dat ze zelfs bij mij op bezoek mag komen.
Dan kunnen we samen knutselen. 
Ondertussen houden wij ons bezig !
Samen naar het park, plasticinetaart maken, ijsjes eten, spelen met broertje
en nog snel wat gezonde vitaminen opnemen op een lege speeltuin. 
Hopelijk is alles terug snel normaal. 
Tot snel, Nonah  





Uit de kindermond : 
Deze namiddag tref ik Emiel op school.
Hij speurt met zijn verrekijker de horizon af. 
Wat zoek je ? vraag ik Emiel. 
Ik ben op zoek naar het virusje ! vertelt hij. 
😁😁😁

Axelle weet hoe je een gat in de lucht springt.. kijk maar ! 
Bravo meisje !
Daarenboven springt ze nog de step op voor een oefenrit op deze zonnige dag.




En ons Imaya kan er ook wat van .. ook zij springt vandaag een gat in de lucht ! 😉
 Trouwens, fijn dat je ook bij ons Tandemclubje aansluit, Imaya. 

 Als het nu niet lukt om een gat in de lucht te springen .. lijkt Emiel te denken. 
De inzet is er ! 
Mooi zo ! 😁 Wat een overgave.

Nonah was druk in de weer met wat knutselwerkjes
maar zij heeft beloofd morgen een gat in de lucht te springen ! 
Ik ben benieuwd ! 


Jullie waren fantastisch vandaag, getuige de vele berichtjes, foto's en filmpjes. 
Voor deze avond slaapwel en morgen gezond weer op.
Neem morgen zeker een kijkje op de blog/gimme 
want er wacht jullie een nieuwe opdracht. 
Dikke kus, juf Tania


2 opmerkingen:

  1. Goed bezig juf Tania doe zo voort ....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zolang ik post krijg van mijn kleuters, blijf ik posten .. zo blijven we toch een beetje in contact met elkaar en dat doet goed !

      Verwijderen