zondag 15 maart 2020

15 maart 2020



Nog meer post van mijn kleuters in mijn mailbox.
Deze keer is er online-post van Noah.
Dag lieve juf, 
Vandaag heb ik al een kamp gebouwd onder de tafel en deze middag ga ik schilderen !
Noah vraagt zich af wat jij zoal doet in het weekend.
Mijn foto bezorg ik je alvast.
Straks ga ik nog fietsen met mama en papa en de zussen

en daarna mag ik lekker lang zwemmen in bad.
Fijne zondag gewenst, 

Noah 

Een ander mailtje komt van Niene.

Hallo juf Tania, 
Wat een emoties .. geen school, geen zwemmen en alle leuke uitstapjes geschrapt.
Maar niet getreurd, voorlopig weten we nog wat gedaan.
Uit noodzaak werd de trampoline al bovengehaald, 

de plasticine moest er ook aan geloven 
en we onderwierpen Niene aan een onderhoudsbeurt (lees ; bad) 
nadat we de tuin grondig onder handen namen. 

Wat een chaos in ons leventje .. en het heeft de naam Corona.
We sturen je snel terug een een mailtje,
fijn dat we contact kunnen houden.

Lieve juf, ik mis je erg en dus hier nog een zoentje en een hartje voor jou 💖💋 



Dank je wel Noah en Niene voor jullie lieve en hartverwarmende berichtjes. 
Ik ben blij te zien dat het goed gaat met jullie 
Juf Tania Xxx 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten