dinsdag 17 oktober 2017

16 oktober 2017


Waar waren we gebleven ? Juist, de schoolfotograaf ! 

Iedereen is piekfijn uitgedost 
want vandaag komt de schoolfotograaf en 
dan wil je er toch goed uit zien of niet ? 

Sommigen zijn netjes 'gestrikt' 
anderen zitten piekfijn in het pak
en nog anderen namen een duik in de pot gel.

De juf heeft vandaag één zeer belangrijke opdracht te vervullen ..
de kleuters netjes houden tot alle foto's genomen zijn. 
Een heuse opgave, geloof me ! 

Vooraleer we naar de fotograaf trekken, oefenen we nog eens onze meest stralende glimlach.. 
Voila, onze foto's zijn alvast ingeblikt..nu nog die van de fotograaf ! 




















Het is een prachtige nazomerdag en dus genieten we nog wat van de zon.
 Je evenwicht bewaren op loopklossen, een hele onderneming.




Balletje -spring -over.. Djalinca probeert maar wat uit .. toch niet de juiste techniek, lijkt me 😉
Ooit komt ze er wel achter ! 

En dan was er nog .. 

.. Robbe.. Hij verzamelde op zijn eentje liefst 150 zespri stickers, 
goed voor een lading ballen voor onze school. 
Toen ik Robbe plagend vroeg of hij al die kiwi's had gesmuld zei hij : 
Maar juf, dat is toch veel te veel ?! 😊
Dank je wel, Robbe ! 

..juf Tania .. Zoals jullie allemaal weten heb ik op maandag een pak toezichten af te werken,
beginnende met het poorttoezicht, gevolgd door een drukke refter .. 
In de namiddag plof ik in mijn pauze even in de zetel.
Eindelijk rust ! denk je dan.
Helaas, ik zak dwars doorheen de stoel en kom op het beton terecht ..pijnlijk !
Een bezoek aan de dokter wordt beslist mijn deel ..








2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Juf Tania ik vind het heeel erg dat je zo zwaar ten val bent gekomen... maar de eerlijkheid gebied me om een bedenking te plaatsen.. Door een zetel gezakt... ? Ben je dan een 'beetje' te zwaar geworden misschien.. ? Je weet wat ze zeggen.. 'de blokjaren' komen eraan.. of zijn er al.....Ik durfde dit niet te vermelden toen ik je aan de telefoon had... Sorry.. kon het niet laten xxxxxxx Maar ik zal heel goed voor je zorgen deze week !

    BeantwoordenVerwijderen