zondag 26 juni 2016

26 juni 2016

VAKANTIEKRIEBELS  ..  VAKANTIEKRIEBELS  ..  VAKANTIEKRIEBELS .. 


Joepie .. bijna vakantie .. tijd om te ontspannen en volop te genieten !

Wij, kleuterjuffen zijn ontzettend benieuwd naar jullie belevenissen tijdens de zomervakantie.
Daarom doen wij volgende oproep ..
Gaan jullie naar een, zonnige reisbestemming .. stuur ons zeker een postkaart !
Maak je een mooie, creatieve tekening op een regenachtige dag .. stuur ze ons op ..
Een dagje genieten in een pretpark .. vergeet geen kaartje te sturen ..
Print je leukste vakantiefoto af en drop ze in de brievenbus .. 

Andere leuke nieuwtjes ? Laat ze ons zeker weten !! 

Ons adres : 
GO de Tandem - Tandemtrappertjes
Eikelstraat    41B
9900     EEKLO 

Hopelijk worden we bedolven onder een massa postkaartjes uit zuiders / exotische bestemmingen en ontvangen we té gekke brieven van jullie !

Aan allen .. een fijne vakantie ! 
Het kleuterteam


Zondag .. de zenuwen staan gespannen ! 
Vandaag wordt het Belgisch Kampioenschap wielrennen gereden. 
Dat een Belg winnaar wordt is een feit ! 
Maar wie mag die mooie tri-colore trui één jaar met fierheid dragen ?

Ik hoop voor Tom Boonen (alhoewel ik vrees voor de vele hoogtekilometers)  .. 
Zou mooi zijn, Belgisch kampioen voor de derde keer.
Greg Van Avermaet gun ik het ook, omwille van zijn inzet dan. 
Philippe Gilbert acht ik ook een kanshebber, evenals Jantje Baekelandts. 
Wie het niet mag worden, blijft een goed bewaard geheim. 
Ik heb nu eenmaal mijn favorieten. 
Ik weet het .. dit is niet sportief ! 
Maar ik kan het echt niet hebben. 
Niks aan te doen. 
Over enkele uren kennen we het resultaat en ik hoop dat ik mag juichen !
17.45 uur : Boontje werd het dus niet .. o zo jammer,
Van Avermaet betreedt de derde plaats en 
Juliebert (zo noemt hij sinds een kleuter hem die naam gaf) is Belgisch kampioen
 én ik juich ! 
Nu de Duivels nog .. 
Tous ensemble ! 



En als je denkt dat de druk dan helemaal van de ketel is .. mis ! 
Deze avond treden de Rode Duivels aan tegen Hongarije. 
En ook hier supporter ik voor onze Nationale voetbalploeg "de Rode Duivels" 
Mijn pronostiek 1 - 3 in voordeel van België. 
Komaan duivels, geef er een knal op ! 
One team, one dream !


 Ik houd het niet meer en duik de keuken in .. 
ik heb een plan ..
en bak 'dé' overwinningstaart voor de Rode Duivels.
Hopelijk lukt mijn taart en 
kunnen we morgen winst voor de Belgen vieren met een stuk lekkere taart !

Wat een sublieme wedstrijd ..
of om het op zijn Obama's te zeggen ..
"Yes we can !!"
Fier een Belg te zijn !
Score Hongarije - België : 0 - 4
De Rode Duivels overtreffen mijn verwachtingen (zie pronostiek) 
..  FANTASTISCH  .. 
Van zo'n score word je ongelooflijk gelukkig !!



Man van de match, mijn favoriet .. Eden Hazard.
Nog een boodschap voor de Belgische nationale ploeg : 
Ga door op deze schitterende wijze, mooi om te zien !

Benieuwd welk verslag mijn kleuters morgen zullen brengen. 
Ik denk dat ons Fran super-gelukkig wordt met deze score of zoals zij zegt :
"4 voor België en niks voor de anderen ! " (Zo klonk haar commentaar na de wedstrijd tegen Ierland)
Ik koop alvast enkele kranten morgen ! 

 En ja hoor, de taart is (eindelijk) klaar ! 
De nacht is nog jong .. ik werk die walletjes morgen wel bij ! Nu is het feest !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten