zaterdag 18 juni 2016

18 juni 2016





Vandaag staat België - Ierland op de agenda. 
 België - Ierland


Na de match tegen Italië konden de Rode Duivels mijn hulp echt gebruiken,
meer nog .. 
ze hadden mijn hulp gewoonweg nodig ..

Na de opmaak van enkele schema's, 
de planning van snode tactieken en 
een extra ruggensteun van 'le roi de Belgique' 
en gans voetbalgek België in steun ..
kwam "onze nationale trots" vandaag aan de aftrap in Bordeaux.

En ja, ik heb er alle vertrouwen in ..
ze hebben talent in huis, nu de 'strijdkracht nog vinden ..
dan komt het wel goed ! 
Dus Rode Duivels .. Go go go !

Mijn pronostiek voor vandaag : 4 - 0 (zou fantastisch zijn !)

 Belgen verbroederen met  Ieren en mascotte EK in Bordeaux
 I love Belgium, j'aime la Belgique !
 Ook de koning komt supporteren voor ons duivels elftal.
1 - 0 voor België .. dank je Romelu .. 
Witsel knalt de 2 - 0 in de netten .. het dak gaat er nu helemaal af .. wat een wedstrijd .. 
Wat een droom .. 3 - 0 voor België ..
Romelu je bent de held van de dag !! 
Hoe schoon is dit .. ontroerend !! 

Mijn pronostiek lijkt te slagen, nog eentje te scoren .. komaan !!! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten